Nauczyciel: Ludmiła Makoviychuk
Przedmiot: język angielski
KLASA 1a,b
Data zajęć: 1a, 1b–02.06.2020
Podręcznik można pobrać tu: załącznik 2
Zeszyt ćwiczeń tu: załącznik 3
Temat: ANIMALS- zwierzęta.
Cele: Rozpoznawanie wybranych zwierząt
Nazywanie zwierząt
Zagranie w The animal sounds
Zapisywanie nazw zwierząt
Słuchanie i śpiewanie piosenki There’s a bee
Lista nowych słów i zwrotów: posłuchać wymowę można na www. diki.pl. Zapisz w zeszycie:
frog żaba
dog pies
bird ptak
bee pszczoła
cat kot
fish ryba
There’s a (bee). Tu jest (pszczoła). Podręcznik str.60 cw. 1,2,3- odsłuchaj i powtórz.
Narysuj zwierzęta i napisz po śladzie
wyrazy. Zeszyt ćwiczeń s. 58
- Otwórzcie zeszyty ćwiczeń na stronie 58. Przyjrzyjcie się ćwiczeniu. Uczniowie po śladzie rysują zwierzęta i podpisują ilustracje.
Data zajęć: 1 b 03.06.2020, 1a-04.06.2020
Temat: ANIMALS- zwierzęta.
Cele: Zagranie w The animal sounds –zwierzęta i ich odgłosy.
Obejrzyj filmik-powtórz
https://www.youtube.com/watch?v=9DudksqYoWw
Data zajęć: 1a, 1b-09.06.2020
Temat: ANIMALS- zwierzęta.
Cele: Zrozumienie wyrażenia There’s a…
Zastosowanie wyrażenia There’s a + nazwa zwierzęcia
Zapisywanie nazw zwierząt
Dopasowywanie zwierząt do ich legowisk
Zapisz w zeszycie: Konstrukcja: There is a bee- Tu jest pszczoła.
Podręcznik str.62 cw.1,2 Explore Treetops CD 3.11.mp3
Zeszyt ćwiczeń str 60.
Data zajęć: 1 b 10.06.2020, 1a-11.06.2020
Temat: ANIMALS- zwierzęta.
Cele:Słuchanie i rozpoznawanie nazw zwierząt
Zapisywanie zwrotu There’s … (+ nazwa zwierzęcia)
Zastosowanie wyrażenia There’s a + nazwa koloru
+ nazwa zwierzęcia
Słownictwo
Czynne: There’s a (dog). There’s a (black) (cat).
Materiały
Podręcznik s. 63; zeszyt ćwiczeń s. 61, 62. CD3 ścieżka 12;Explore Treetops CD 3.12.mp3
Data zajęć: 1a, 1b-16.06.2020
Temat: ANIMALS- zwierzęta.
Cele lekcji
Kontrola postępów w nauce słownictwa z rozdziału 7
Wykonanie obrazka z legowiskami zwierząt
Udział w Treetops Nature Club
Słownictwo
Utrwalenie znajomości słownictwa i struktur, wprowadzonych w rozdziale 7
Materiały
Podręcznik s. 65; zeszyt ćwiczeń s. 63; CD3 ścieżki 7, 13;
Wykonaj obrazek z legowiskami
zwierząt.
- Spójrzcie na zadanie 3 ze strony 65. Powiedz uczniom, że wykonają rysunek z legowiskami zwierząt podobny do tego z obrazka.
Literacy- Umiejętność czytania i pisania. Podsumowanie wiedzy i umiejętności.
Zeszyt ćwiczeń str. 64-65 na ocenę
Data zajęć: 1 b 17.06.2020, 1a-18.06.2020
Temat: Body and Face –Ciało I twarz
https://www.youtube.com/watch?v=oDPNihCdSkU
Cele lekcji
Rozpoznawanie części ciała
Nazywanie części ciała
Zapisywanie nazw części ciała
Lista nowych słów i zwrotów: Zapisz wyrazy do zeszytu i naucz się ich.
Słuchamy wymowę: Explore Treetops CD 3.18.mp3
hands ręce
arms ramiona
heads głowa
body ciało
legs nogi
feet stopy
My leg. Moja noga.
Your hand. Twoja ręka.
Pull! Ciągnij!
Come back! Wracaj!
ears uszy
eyes oczy
nose nos
mouth usta
Praca domowa: zeszyt ćwiczeń s. 67;
Data zajęć: 1a, 1b-23.06.2020
Temat: Body and Face –Ciało I twarz
Cele lekcji
Rozpoznawanie części twarzy
Nazywanie części twarzy
Słuchanie i śpiewanie piosenki My funny face
Zapisywanie nazw części twarzy
Słownictwo
Czynne: ears, eyes, a nose, a mouth
Podręcznik s. 70;Explore Treetops CD 3.25.mp3 Piosenka: Explore Treetops CD 3.27.mp3
zeszyt ćwiczeń s. 69
Data zajęć: 1 b 24.06.2020, 1a-25.06.2020
Temat: Body and Face –Ciało I twarz
Literacy: Umiejętność czytania i pisania. Podsumowanie wiedzy i umiejętności.
zeszyt ćwiczeń s. 74-75
KLASA 5b,c
POWTÓRZENIE SŁOWNICTWA I GRAMATYKI.
Data: 01.06.2020- 5b,c
Temat: Present Continuous.
https://agendaweb.org/verbs/present_continuous-exercises.html
Ćwiczymy 1-3, 9-11 zadania.
Data: 02.06.2020- 5b,c
Temat: Past Simple- czasowniki regularne.
https://agendaweb.org/verbs/past_simple-exercises.html
Ćwiczymy 1-3, 14
Data: 03.06.2020- 5b
05.06.2020- 5c
Temat: Past Simple- czasowniki nieregularne.
https://agendaweb.org/verbs/past-simple-affirmative-exercises.html
Ćwiczymy 1-5
Data: 08.06.2020- 5b,c
Temat: Słownictwo- Countries & nationalities.
https://agendaweb.org/vocabulary/countries_nationalities-exercises.html
Zadania 1, 7-10
Data: 09.06.2020- 5b,c
Temat: Słownictwo- daily routines.
https://agendaweb.org/vocabulary/daily-routines-exercises.html
Zadania 1-5
Data: 10.06.2020- 5b
12.06.2020- 5c
Temat: Słownictwo- days of the Week
https://agendaweb.org/vocabulary/days-months-date-exercises.html
Zadania 1-7
Data: 15.06.2020- 5b,c
Temat: Słownictwo-Family members
https://agendaweb.org/vocabulary/family-exercises.html
Zadania 8-15
Data: 16.06.2020- 5b,c
Temat: Słownictwo-Food
https://agendaweb.org/vocabulary/food-exercises.html
Zadania 10-16
Data: 17.06.2020- 5b
19.06.2020- 5c
Temat: Słownictwo- Hobbies & free time activities
https://agendaweb.org/vocabulary/hobbies-sports-exercises.html
Zadania 7-16
Data: 22.06.2020- 5b,c
Temat: Słownictwo-Time
https://agendaweb.org/vocabulary/time-exercises.html
zadania 11-15
Data: 23.06.2020- 5b,c
Temat: Słownictwo- Weather
https://agendaweb.org/vocabulary/weather-exercises.html
Zadania 4-8, 13
Data: 24.06.2020- 5b
Temat: Słownictwo-Travelling
https://agendaweb.org/vocabulary/travelling-tourism-exercises.html
zadania 5-6, hotels 1-5
KLASA 6a
Data: 02.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Powtórzenie. Czas Present Simple & Present Continuous
Podręcznik str.104 cw. 1-3
Praca domowa: Workbook str.45 cw. 1,2
Data: 03.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Functional language- funkcje językowe.
Workbook str.44 cw.1,2
Str.48 cw. 5
Data: 04.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Powtórzenie. Czas Past Simple & Past Continuous
Podręcznik str.104 cw. 5,6
Praca domowa: Workbook str.45 cw. 3,4
Data: 09.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Rozumienie tekstu czytanego.
Workbook str. 46 cw. 1,2
Data: 10.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Powtórzenie.Str. going to and will
Podręcznik str.106 cw. 1-4
Data: 16.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Grammar in Context.
Podręcznik str.107 cw. 8-10
Temat: Mystery-Tajemnica
Rozumienie tekstu czytanego.
Podręcznik str.108 cw. 1-3
Praca domowa: Workbook str. 47 cw. 1
Data: 17.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Culture Steps. Sherlock Holmes.Rozumienie tekstu czytanego.
Podręcznik str.110 cw. 1-3
Data: 18.05.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
PROJECT: str.110
Data: 23.06.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Revision-powtórzenie.
Podręcznik str.111 cw. 1-6
Data: 24.06.2020
Self-evaluation.
Workbook str. 48 cw.1-4
Data: 25.06.2020
https://agendaweb.org/vocabulary/hobbies-sports-exercises.html
Przećwicz 10 zadań.
Klasa 7a/b
Data 01.06.2020
UNIT 8
VOCABULARY AND LISTENING |
||
TEMAT | Rozmowy o przebytych urazach w oparciu o wysłuchane teksty. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z wypadkami i urazami, nazwy dyscyplin sportowych | |
GRAMATYKA | Czas present perfect | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 96, zad. 1-5
|
Data 03.06.2020
UNIT 8
LANGUAGE FOCUS |
||
TEMAT | Pytanie i odpowiadanie na pytania o doświadczenia z zastosowaniem czasu present perfect. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów | |
GRAMATYKA | Czas present perfect: pytania i krótkie odpowiedzi, never, ever | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 97, zad. 1-6
|
Data 04.06.2020
UNIT 8
SPEAKING |
||
TEMAT | Udzielanie pomocy – ćwiczenia w mówieniu. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów | |
GRAMATYKA | Czas present perfect, czas past simple, czas past continuous | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 98, zad. 1-5
|
Data 08.06.2020
UNIT 8
WRITING |
||
TEMAT | Pisanie listu e-mail na temat wypadku z zastosowaniem so i because. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów i słownictwo związane z wypadkami, so i because | |
GRAMATYKA | Czas past simple, czas past continuous, czas present perfect | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 99, zad. 1-5
|
Data 10.06.2020
UNIT 8
REVIEW |
||
TEMAT | Review Unit 8 – podsumowanie wiadomości z rozdziału ósmego w ćwiczeniach utrwalających. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów i słownictwo związane z wypadkami, spójniki so i because | |
GRAMATYKA | Konstrukcja przymiotnik+przyimek, czas present perfect | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 100, zad. 1-7
|
Data 15.06.2020
PUZZLES AND GAMES
Unit 8 |
||
TEMAT | Utrwalenie materiału z rozdziału 8 w formie gier i zabaw. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z urazami i wypadkami | |
GRAMATYKA | Czas present perfect, konstrukcja przymiotnik+przyimek, | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 101, zad. 1-5
|
https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-exercises.html
Ćwiczymy 5 zadań (1-5)
Data 17.06.2020
UNIT 8
SKILLS TRAINER |
||
TEMAT | SKILLS TRAINER 8 – rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych w oparciu o materiał z rozdziału 8. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów i słownictwo związane z urazami i wypadkami, nazwy zawodów, słownictwo związane z wydarzeniami kulturalnymi | |
GRAMATYKA | Czas present perfect, | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: ss. 102-103, zad. 1-8
|
Data 18.06.2020
LEKCJA 92 | |
TEST | Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału 8. |
Data 22.06.2020
https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-exercises.html
Data 24.06.2020
https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-exercises.html
Ćwiczymy 5 zadań (6-10)
Data 25.06.2020
https://agendaweb.org/vocabulary/hobbies-sports-exercises.html
Przećwicz 10 zadań.
Zajęcia indywidualne A.Ł.
Data 01.06.2020
UNIT 8
LANGUAGE FOCUS |
||
TEMAT | Opisywanie swoich doświadczeń z zastosowaniem czasu present perfect. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy emocji i uczuć związanych z lękiem | |
GRAMATYKA | Czas present perfect, czasowniki regularne i nieregularne | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 95, zad. 1-7
|
Czas Present Perfect tłumaczony tu: https://www.youtube.com/watch?v=-m0Dl3qyB-k
Zrób notatkę.
UNIT 8
VOCABULARY AND LISTENING |
||
TEMAT | Rozmowy o przebytych urazach w oparciu o wysłuchane teksty. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z wypadkami i urazami, nazwy dyscyplin sportowych | |
GRAMATYKA | Czas present perfect | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 96, zad. 1-5
|
Data 08.06.2020
UNIT 8
LANGUAGE FOCUS |
||
TEMAT | Pytanie i odpowiadanie na pytania o doświadczenia z zastosowaniem czasu present perfect. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów | |
GRAMATYKA | Czas present perfect: pytania i krótkie odpowiedzi, never, ever | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 97, zad. 1-6
|
||
NIT 8
SPEAKING |
||
TEMAT | Udzielanie pomocy – ćwiczenia w mówieniu. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów | |
GRAMATYKA | Czas present perfect, czas past simple, czas past continuous | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 98, zad. 1-5
|
Data 15.06.2020
LEKCJA 88
UNIT 8 WRITING |
||
TEMAT | Pisanie listu e-mail na temat wypadku z zastosowaniem so i because. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów i słownictwo związane z wypadkami, so i because | |
GRAMATYKA | Czas past simple, czas past continuous, czas present perfect | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 99, zad. 1-5
|
||
LEKCJA 89
UNIT 8 REVIEW |
||
TEMAT | Review Unit 8 – podsumowanie wiadomości z rozdziału ósmego w ćwiczeniach utrwalających. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy urazów i słownictwo związane z wypadkami, spójniki so i because | |
GRAMATYKA | Konstrukcja przymiotnik+przyimek, czas present perfect | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 100, zad. 1-7
|
Data 22.06.2020
https://agendaweb.org/vocabulary/hobbies-sports-exercises.html
Przećwicz 10 zadań.
Klasa 8a,b
Pearson bank słownictwa – fiszki
Data 01.06.2020
Temat: Shopping/zakupy i usługi
Revision 12. Powtórzenie materiału z rozdziału 12.
Zakupy – rodzaje sklepów, w sklepie, kupowanie, sprzedawanie, składanie reklamacji, zwrot towarów, usługi, reklama.
Czasowniki modalne (wyrażanie prośby). Zaimki one/ones, other, another. Czasy teraźniejsze i przeszłe do opisu doświadczeń życiowych.
Podręcznik str.109 cw. 1-5
Kartkówka.
Data 03.06.2020
Temat: Culture
Culture – vocabulary exercises. Kultura – ćwiczenia leksykalne.
Kultura – pojęcia ogólne, muzyka, literatura, sztuki plastyczne, teatr, film, środki masowego przekazu.
Czasy teraźniejsze i przeszłe do opisu doświadczeń życiowych i upodobań.
Podręcznik str.112-113 cw. 1,5-8.
Data 05.06.2020
Temat: Culture.
Relative clauses and infinitive clauses of purpose. Zdania przydawkowe i zdania okolicznikowe celu.
Kultura – pojęcia ogólne, muzyka, literatura, sztuki plastyczne, teatr, film, środki masowego przekazu, ludzie kultury. Zdania przydawkowe i zdania okolicznikowe celu.
Podręcznik str.114 cw.9-10
Data 08.06.2020
Temat:
Asking about opinions, agreeing, disagreeing. Pytanie o opinię, zgadzanie i niezgadzanie się.
Kultura – pojęcia ogólne, muzyka, literatura, sztuki plastyczne, teatr, film, środki masowego przekazu, ludzie kultury. Wyrażanie opinii – przydatne zwroty.
Czasy teraźniejsze i przeszłe do opisu doświadczeń życiowych i upodobań. Zdania przydawkowe i zdania okolicznikowe cel.
Podręcznik str.117 cw.1,2
Str.118 ćw. 1-4
Data 10.06.2020
Temat: Życie społeczne Social life – vocabulary practice.
Życie społeczne – ćwiczenia leksykalne.
Życie społeczne –problemy społeczne, przestępcy i przestępstwa, prawo i ściganie przestępstw, ustrój polityczny.
Czasy teraźniejsze i przeszłe (opis doświadczeń życiowych i zwyczajów).
Podręcznik str.120-121 cw.1,4-7
Data 12.06.2020
Temat: Time clauses. Zdania czasowe.
Życie społeczne – problemy społeczne, przestępcy i przestępstwa, prawo i ściganie przestępstw, cywilizacja.
Zdania czasowe.
Podręcznik str.122 cw.9-11
Data 05.06.2020
Temat: Życie społeczne. Formal invitation – writing practice. Zaproszenie formalne – ćwiczenia w pisaniu.
Życie społeczne – problemy społeczne, przestępcy i przestępstwa, prawo i ściganie przestępstw, wolontariat, dobroczynność. Rady i zaproszenie formalne – przydatne wyrażenia. Czasowniki modalne (wyrażanie prośby o radę, udzielanie rad).
Podręcznik str.125 cw.1-3
Str.126 ćw. 1-4
Data 19.06.2020
Temat: End-of-year lesson. Future plans.
Podręcznik str.130 cw.1,3-5
Data 22.06.2020
Temat: : End-of-year lesson. Greetings from Poland
Podręcznik str.133 cw.1,4-5
Data 24.06.2020
Temat: End-of-year lesson. Work & Travel.
Podręcznik str.134 cw.1,3-5