Nauczyciel: Ludmiła Makoviychuk
Przedmiot: język angielski
Klasa 1a, 1b sp
Data zajęć: 1a, 1b-05.05.2020
UWAGA: Podręcznik ( jako załącznik 1)
Temat: FOOD Jedzenie
Słownictwo:
Czynne: I like – Lubię(crisps). I don’t like – Nie lubię (orange juice).
Posłuchaj I powtórz:
https://www.youtube.com/watch?v=qkb1Eb-CUlM
Posłuchaj i naucz sie piosenki
https://www.youtube.com/watch?v=oEHiJsHFzLI
Data zajęć: 1 b -06.05.2020, 1a-07.05.2020
Temat: FOOD Jedzenie
Cele lekcji
Zrozumienie opowiadania wg obrazków
Odegranie historyjki
Rozpoznawanie i nazywanie produktów żywnościowych.
Słownictwo
Czynne: I like (crisps). I don’t like (orange juice).
Stosowane przez nauczyciela: Let’s have a picnic. I’m hungry. Let’s have lunch.
Let’s have a picnic- Zróbmy sobie piknik!
I’m hungry- Jestem głodny/a
Let’s have lunch.-Zjedzmy drugie śniadanie.
Materiały
Obejrzeć ilustracje w podręczniku na stronie 51 do historyjki The picnic i poprosić dziecko, aby nam opowiedziało, co się wydarzyło.
podręcznik s. 51;
Praca domowa: zeszyt ćwiczeń s. 50;
DODATKOWO:
Data zajęć: 1a, 1b-12.05.2020
Temat: FOOD Jedzenie
Cele lekcji
Rozpoznawanie nazw produktów spożywczych
Uzupełnianie zdań, opisujących upodobania kulinarne
Zapisywanie zdań o upodobaniach kulinarnych
Słownictwo
Czynne: I like (cakes). I don’t like (grapes).
Materiały
Podręcznik s. 52, cw.2; zeszyt ćwiczeń s. 51;
Posłuchaj piosenki:
Data zajęć: 1 b -13.05.2020, 1a-14.05.2020
Temat: FOOD Jedzenie
Cele: Utrwalenie konstrukcji I like…/I don’t like…
Zeszyt ćwiczeń s. 52
Popatrz na obrazki i zakreśl odpowiedni wyraz.
Potem napisz o sobie: I like lub I don’t like.
Otwórzcie zeszyty ćwiczeń na stronie 52. Poproś uczniów o przyjrzenie się zadaniu 1 i zastanowienie się, czy lubią przedstawione na obrazkach produkty. Uczniowie zakreślają nazwę produktu, widoczną na końcu zdania, i stosownie do upodobań – wpisują na początku zdań I like bądź I don’t like.
Praca domowa:
Na papierowym talerzu narysować uśmiechniętą buzię i swoje ulubione jedzenie. Opisać, co się tam znajduje, mówiąc: I like… Na drugim talerzyku ze smutną buzią narysować rzeczy, których nie lubimy jeść. Opisać, co się tam znajduje, mówiąc: I don’t like…
Data zajęć: 1a, 1b-19.05.2020
Temat: FOOD Jedzenie
Cele lekcji
Współpraca w trakcie gry
Opisywanie upodobań kulinarnych
Słownictwo
Czynne: I’ve got (sandwiches). Mam (kanapkę). Roll the dice. Rzuć kostką. Number (three).
My turn / Your turn. Moja / Twoja kolej.
Do you like …? Czy lubisz…?
Materiały
Podręcznik s. 54 cw.1 ;
Praca domowa: zeszyt ćwiczeń s. 53;
Data zajęć: 1 b -20.05.2020, 1a-21.05.2020
Temat: FOOD Jedzenie
Cele: Utrwalenie poznanego słownictwa i struktur leksykalnych.
Praca w zeszycie ćwiczeń: Round up activities
Str. 54 cw. 1,2 str. 55 cw.1,2
Data zajęć: 1a, 1b-26.05.2020
Temat: FOOD.
Literacy- Umiejętność czytania i pisania. Podsumowanie wiedzy i umiejętności.
Praca na ocenę: Ćwiczeniówka str. 56 ćw. 1,2
Plus Page str. 57, cw.1,2
Data zajęć: 1 b -27.05.2020, 1a-28.05.2020
Temat: FOOD TEST
Test –załącznik 1 (termin- 30.05.2020)
nagranie do testu :
KLASA 5b,c
Data: 04.05.2020- 5b,c
UNIT8.
Tematyka: Around the Word- Podróżowanie i turystyka
Nazywanie państw i narodowości
Obejrzyj nagranie, zwróć uwagę na nazwy państw i narodowości.
https://www.youtube.com/watch?v=IIwMBU-1cLw
Podręcznik str.101 cw.1-3
Praca domowa: Extra steps w podręczniku str 101
Zeszyt ćwiczeń, str 43 cw.1-4
Data: 05.05.2020- 5b,c
Tematyka: Around the Word- Podróżowanie i turystyka
Nazywanie państw i narodowości w kontekście przeczytanej historyjki obrazkowej
Praca na lekcji: Podręcznik str. 102-103 cw.1-4
Praca domowa: zeszyt ćwiczeń str.44 cw.1 ,2
Data: 06.05.2020- 5b, 08.05.2020-5c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
Zastosowanie czasu past simple do opisywania zdarzeń z przeszłości.
Praca na lekcji: s. 104 cw. 1,2,3
Czas past simple: przeczenia
Obejrzyj film, zapoznaj sie jak tworzymy czas Past Simple w przeczeniach:
https://www.youtube.com/watch?v=B-Wezk_7jPo
Praca domowa: Workbook str. 45 cw.1,2
Data: 11.05.2020-5b,c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
Rozmawianie o wakacjach – ćwiczenia w mówieniu.
Praca na lekcji: SB: s. 105 cw. 1,2
Praca domowa: SB str. 105 cw. 6,7
Data: 12.05.2020-5b,c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
KARTKÓWKA ( czas Past Simple –negative)
Zastosowanie czasu past simple w oparciu o historyjkę obrazkową „The Superfriends”.
Czas Przeszły Past Simple- pytania
https://www.youtube.com/watch?v=NV7iYc96xlw
Praca na lekcji: SB: s. 106-107 cw. 1,2,3
Praca domowa: WB str. 45 cw. 3,4 (5 dla chętnych)
Data: 13.05.2020-5b, 15.05.2020-5c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
Ciekawe miejsca pomniki przyrody, ciekawe podróże na podstawie przeczytanych/wysłuchanych tekstów
Praca na lekcji: SB: s. 108 cw. 1,2
Praca domowa: WB str. 46 cw. 1,2
Data: 18.05.2020-5b,c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
List e-mail opisujący ekscytujące wydarzenie– ćwiczenia w pisaniu.
Praca na lekcji :SB: s. 109 cw. 5-8
Praca domowa: Pisanie listu e-mail str. 109 cw.9,10!!!
Data: 19.05.2020-5b,c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
KARTKOWKA ( czas Past Simple –questions/pytania)
Praca projektowa – ciekawy kraj anglojęzyczny.
Praca na lekcji: SB: s. 110
Praca domowa: Opisywanie kraju anglojęzycznego/ Projekt: przygotuj prezentacje nt. kraju anglojęzycznego, wykorzystaj zdjęcia do swojego opisu.
Data: 20.05.2020-5b, 22.05.2020-5c
Tematyka: Around the Word Podróżowanie i turystyka
Revision 8 – podsumowanie i utrwalenie wiadomości z rozdziału 8.
Praca na lekcji: SB: s. 111
Praca domowa: WB str.48 cw. 1-5
POWTÓRZENIE SŁOWNICTWA I GRAMATYKI.
Data: 25.05.2020- 5b,c
Temat: Powtórzenie. Czasownik to be present /to be past
https://agendaweb.org/verbs-exercises.html
Ćwiczymy 1, 2 zadania.
Data: 26.05.2020- 5b,c
Temat: czasownik to have
https://agendaweb.org/verbs/to-have-exercises.html
Ćwiczymy 8 zadań.
Data: 27.04.2020- 5b
29.05.2020- 5c
Temat: Present Simple
https://agendaweb.org/verbs/present_simple-exercises.html
Ćwiczymy 8-10 zadań.
KLASA 6a
Data: 05.05.2020
Temat: Health. Zdarzenia i doświadczenia z przeszłości. Czas Present Perfect- teraźniejszy dokonany.
Obejrzyj film- zasady tworzenia i stosowania czasu Present Perfect: patrz od min. 1:17 do 15:51
https://www.youtube.com/watch?v=gbojGfWfsrw
Praca na lekcji: SB: s. 92 cw. 1,2,3
Praca domowa: WB str.40 cw. 1-3
Ćwiczymy czas Present Perfect https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-exercises.html
Data: 07.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Wizyta u lekarza
Praca na lekcji SB: s. 93 cw. 1,2 Czas past simple: ago
Praca domowa: Opisywanie dolegliwości podczas wizyty u lekarza SB: s. 93 cw. 3-6
Data: 12.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Doświadczenia przeszłe niedokończone „The red book” – Sophie i Ben uciekają z wyspy
KARTKÓWKA Present Perfect: zdania twierdzące
Praca na lekcji SB: s. 95 cw. 6-9
Praca domowa: WB: str. 41 cw. 1,2
Data: 13.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Czas present perfect: przeczenia, pytania i krótkie odpowiedzi; ever, never
been i gone
https://www.youtube.com/watch?v=Od9Nbk-Rg7E
Praca na lekcji SB: s. 94 cw. 1,2,3
Praca domowa: WB:str.40 cw. 4,5
Ćwiczymy czas Present Perfect https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-exercises.html
Data: 14.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Młodzi ludzie muszą więcej spać – ćwiczenia w rozumieniu tekstu pisanego
Praca na lekcji SB: str. 96 cw. 1,2,3
Ćwiczymy czas Present Perfect https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-exercises.html
Praca domowa SB: str. 42 cw.1
Data: 19.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Pisanie maila o pobycie w szpitalu.
KARTKÓWKA: Czas Present Perfect: Przeczenia i pytania
Praca na lekcji SB: str. 97 cw. 5-7
Praca domowa SB: Napisz mail na podstawie cw.8,9 str.97
Data: 20.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Praca projektowa – służby ratunkowe
Praca na lekcji: SB: s. 98 Project.
Data: 21.05.2020
Temat: Health- Zdrowie. Revision 7 – podsumowanie i utrwalenie wiadomości z rozdziału 7.
Praca na lekcji i domowa : SB: s. 99 cw. 1-5
Data: 26.05.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Praca z podręcznikiem: Notatka w zeszycie- str. 101 cw.1, 2,4,5 i Extra Steps.
Data: 27.05.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Rozumienie tekstu słuchanego i czytanego
Podrecznik str.102 cw –przeczytaj i przetłumacz tekst.
Cwiczenia 2-5 str.103
Praca domowa: Ćwiczeniówka: str. 43 cw.1,2,4
Data: 28.05.2020
Temat: Mystery-Tajemnica
Talking about likes and dislikes.
Podrecznik Str 105 cw. 1 ,5
Ćwiczeniówka: str. 43 cw.5,6
Klasa 7a/b
Data 04.05. 2020
TEMAT | Interpretowanie tekstu piosenek – ćwiczenia umiejętności czytania ze zrozumieniem. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 82, zad. 1,3,4
|
Data 06.05. 2020
TEMAT | Zastosowanie konstrukcji be going to i will do mówienia o swoich planach i przewidywaniach dotyczących przyszłości. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Will, be going to | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 83, zad. 1-3
|
Gramatyka jest tłumaczona na : https://www.youtube.com/watch?v=nG1s9FPcl2g
Ćwiczymy will, going to na: https://agendaweb.org/verbs/future-be-going-to-exercises.html
Data 07.05.2020
TEMAT | Zastosowanie konstrukcji be going to i will do mówienia o swoich planach i przewidywaniach dotyczących przyszłości. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Will, be going to | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 83, zad. 4-7
|
Gramatyka jest tłumaczona na : https://www.youtube.com/watch?v=nG1s9FPcl2g
Ćwiczymy will, going to na: https://agendaweb.org/verbs/future-be-going-to-exercises.html
PRACA DOMOWA | Napisanie planów na najbliższy weekend 15 zdań |
Data 11.05.2020
TEMAT | Cechy potrzebne do wykonywania zawodu muzyka – ćwiczenia rozumienia ze słuchu. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy cech charakteru, słownictwo związane z muzyką, nazwy zawodów | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 84, zad. 1-3( można nie odsłuchiwać tych ćwiczeń),6
|
Data 13.05. 2020test
TEMAT | Pytanie i odpowiadanie na pytania o plany na przyszłość z zastosowaniem konstrukcji be going to oraz czasu present continuous. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Czas present continuous, be going to: pytania | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 85, zad. 1-5
|
||
PRACA DOMOWA | Online Practice https://agendaweb.org/verbs/future-be-going-to-exercises.html |
Data 14.05. 2020
TEMAT | Oferowanie pomocy i proszenie o pomoc – ćwiczenia w mówieniu. | |
SŁOWNICTWO | Wyrażenia służące proszeniu o pomoc i oferowaniu pomocy | |
GRAMATYKA | Czas present continuous, be going to | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 86, zad. 1,2,4,5
|
Data 18.05. 2020
TEMAT | Pisanie recenzji piosenek. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Czas future simple: will, zaimki | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 87, zad. 1-4
|
||
PRACA DOMOWA | SB: s. 87, zad. 5 |
Czas Future Simple tłumaczony tu: https://www.youtube.com/watch?v=tmyHx6XrBGk
Data 20.05. 2020
TEMAT | Review Unit 7 – podsumowanie wiadomości z rozdziału siódmego w ćwiczeniach utrwalających. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy instrumentów muzycznych, nazwy cech charakteru | |
GRAMATYKA | Will, be going to, czas present continuous | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 88, zad. 1-7- Do zaliczenia na ocenę!!!
|
Data 21.05. 2020
Sprawdzian wiadomości Unit 7
TEMAT | SKILLS TRAINER 7 – rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych w oparciu o materiał z rozdziału 7. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy zawodów, słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Will, be going to, czas present continuous | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: ss. 90-91, zad. 1-9
|
Data 25.05.2020
UNIT 8
VOCABULARY |
||
TEMAT | Rozmowy na temat lęków, emocji i uczuć wywoływanych różnymi czynnikami. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy uczuć i emocji | |
GRAMATYKA | Czas przeszły, konstrukcja przymiotnik+przyimek | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: ss. 92-93, zad. 1-6
|
Data 27.05.2020
UNIT 8
READING |
||
TEMAT | Określanie głównej myśli tekstu lub jego fragmentu w kontekście jazdy kolejką górską. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z emocjami i lękiem, słownictwo związane z wypadkami i udzielaniem pierwszej pomocy | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 94, zad. 1-4
|
Data 28.05.2020
UNIT 8
LANGUAGE FOCUS |
||
TEMAT | Opisywanie swoich doświadczeń z zastosowaniem czasu present perfect. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy emocji i uczuć związanych z lękiem | |
GRAMATYKA | Czas present perfect, czasowniki regularne i nieregularne | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 95, zad. 1-7
|
Czas Present Perfect tłumaczony tu: https://www.youtube.com/watch?v=-m0Dl3qyB-k
Zrób notatkę.
Zajęcia indywidualne A.Ł.
Data 04.05.2020 2godz.
TEMAT | Zastosowanie konstrukcji be going to i will do mówienia o swoich planach i przewidywaniach dotyczących przyszłości. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Will, be going to | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 83, zad. 1-3
|
Gramatyka jest tłumaczona na : https://www.youtube.com/watch?v=nG1s9FPcl2g
Ćwiczymy will, going to na: https://agendaweb.org/verbs/future-be-going-to-exercises.html
Data 11.05.2020 2godz.
TEMAT | Zastosowanie konstrukcji be going to i will do mówienia o swoich planach i przewidywaniach dotyczących przyszłości. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Will, be going to | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 83, zad. 4-7
|
Gramatyka jest tłumaczona na : https://www.youtube.com/watch?v=nG1s9FPcl2g
Ćwiczymy will, going to na: https://agendaweb.org/verbs/future-be-going-to-exercises.html
PRACA DOMOWA | Napisanie planów na najbliższy weekend 15 zdań |
Data 18.05.2020 2 godz.
TEMAT | Pytanie i odpowiadanie na pytania o plany na przyszłość z zastosowaniem konstrukcji be going to oraz czasu present continuous. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z muzyką | |
GRAMATYKA | Czas present continuous, be going to: pytania | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 85, zad. 1-5
|
||
PRACA DOMOWA | Online Practice https://agendaweb.org/verbs/future-be-going-to-exercises.html |
Sprawdzian wiadomości Unit 7
Data 25.05.2020 (2 godz.)
UNIT 8
VOCABULARY |
||
TEMAT | Rozmowy na temat lęków, emocji i uczuć wywoływanych różnymi czynnikami. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy uczuć i emocji | |
GRAMATYKA | Czas przeszły, konstrukcja przymiotnik+przyimek | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: ss. 92-93, zad. 1-6
|
UNIT 8
READING |
||
TEMAT | Określanie głównej myśli tekstu lub jego fragmentu w kontekście jazdy kolejką górską. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z emocjami i lękiem, słownictwo związane z wypadkami i udzielaniem pierwszej pomocy | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 94, zad. 1-4
|
Klasa 8a,b
Pearson bank słownictwa – fiszki
Data 04.05.2020
Rozdział 11
Temat: Praca-Job
Jobs and work places – vocabulary practice. Zawody i miejsca pracy – ćwiczenia leksykalne. Praca – zawody, miejsca pracy, ludzie w pracy, zarobki, czynności związane z wykonywaniem zawodu.
Praca na lekcji: SB: str. 94- słownictwo, str. 95 cw.1-3
Praca domowa: SB str. 95 ćw. 6,7
Data 06.05.2020
Temat: Praca-Job
Indirect questions and reported speech. Pytania pośrednie tłumaczone tu:
https://www.youtube.com/watch?v=QVTc7B9doFo
i mowa zależna tłumaczona tu: https://www.youtube.com/watch?v=BwIBAM_onEk .
Praca na lekcji: SB: str. 96 ćw. 9,10
Praca domowa: SB str.96 cw. 11,12
Mowa zależna: ćwiczymy tu: https://agendaweb.org/verbs/reported_speech-exercises.html
Data 08.05.2020
Temat: Praca-Job
Praca i ludzie. Ćwiczenia doskonalące czytanie.
Praca na lekcji: SB: str. 97 ćw. 1,2,4
Praca domowa: SB str.98 cw. 1,2,7,8
Data 11.05.2020
Temat: Praca-Job. Pytanie o plany i marzenia.
Dream jobs – speaking and writing practice. Wymarzony zawód – ćwiczenia w mówieniu i pisaniu.
Praca na lekcji: SB: str. 99 ćw. 1, str.100 ćw. 1,2,3
Praca domowa: SB str.100 ćw. 4-obowiązkowe
Data 13.05.2020
Temat: Praca-Job. Środki językowe.
Praca na lekcji: SB: str. 101 ćw. 1,2
Praca domowa: SB str.101 ćw. 3,4,5
Data 15.05.2020
Temat: Praca-Job.Revision.
Utrwalenie poznanego słownictwa oraz struktur leksykalno-gramatycznych.
Praca na lekcji: SB: str. 94
Praca domowa: powtórzenie przed sprawdzianem. (pytania pośrednie, mowa zależna)
Data 18.05.2020
Temat: Praca-Job. Sprawdzian wiadomości z Unit 11. Link będzie podany na Messenger.
Data 20.05.2020
Temat: Shopping. Zakupy i usługi.
Shopping – vocabulary practice/Zakupy – ćwiczenia leksykalne
Praca na lekcji: SB: str. 102
Praca domowa: SB str.103 ćw. 1,2,3,6,7
Data 22.05.2020
Temat: Shopping. Zakupy i usługi.
Pronouns – one/ones, other, another. Zaimki one/ones, other, another.
Praca na lekcji: SB: str. 104 ćw. 8-10
Praca domowa: SB str. 104 ćw. 11,12
Pearson bank słownictwa – fiszki
Data:25.05.2020
Temat: Shopping/zakupy i usługi
Zakupy – rodzaje sklepów, w sklepie, kupowanie ubrań, składanie reklamacji, usługi. Słownictwo do tematu.
Podręcznik str.102-103
Zadania 1,2,3,7
Data 27.05.2020
Temat: Shopping/zakupy i usługi
Zaimki: one, ones, other, another
Podręcznik str.104 cw. 8-10
Data 29.05.2020
Temat: Shopping/zakupy i usługi
Buying and selling. Speaking and writing practice.
Kupowanie i sprzedawanie. Ćwiczenia w mówieniu i pisaniu. Zakupy – rodzaje sklepów, w sklepie, kupowanie, sprzedawanie, składanie reklamacji, zwrot towarów, usługi, reklama. Prośba o przysługę – przydatne zwroty. Czasowniki modalne (wyrażanie prośby).
Podrecznik str.108 cw. 1-3