Dnia 19 maja klasa 7c z klasą 7a pojechały na dwudniową wycieczkę do Krakowa – Kalwarii Zebrzydowskiej oraz do Wadowic.

Pierwszym punktem wycieczki była Kalwaria Zebrzydowska, a dokładnie sanktuarium. Przewodnik opowiedział nam o jej powstaniu i historii, jak i o szczegółach budowy. Następnie pojechaliśmy do Wadowic – domu rodzinnego Karola Wojtyły. Znajdują się tam pamiątki, należące do Wojtyły, np. rodzinny album, złoty medalion, srebrna torebka oraz wiele innych ciekawych rzeczy. Później udaliśmy się do hotelu, tam rozpakowaliśmy się i po pewnym czasie udaliśmy się na spacer po Rynku w Krakowie. Drugiego dnia (20 maja) zwiedzaliśmy Kraków. Pierwsze miejsce, które odwiedziliśmy była Katedra na Wawelu z dzwonem Zygmunta. W katedrze są pochowani królowie oraz ich rodziny. Zwiedzaliśmy Kościół na Skałce, gdzie został zamordowany biskup Stanisław przez króla Bolesława Śmiałego. Później zobaczyliśmy dzielnicę żydowską Kazimierz. Dowiedzieliśmy się, że zamieszkiwała ją duża liczba Żydów. Mieliśmy chwilę wolną na odpoczynek i niebawem poszliśmy do kolejnego miejsca. Była to Synagoga i cmentarz żydowski.

Po czasie wolnym na Rynku wsiedliśmy do autokaru i wróciliśmy do domu. Czekamy na następny wyjazd.