Nauczyciel: Jakub Basiakowski
Przedmiot: język angielski
Zajęcia zdalne 15.04.2020 – 17.04.2020
15.04.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Play time – zabawa na świeżym powietrzu.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 48
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 47
- Nowe słownictwo (należy je wypisać w zeszycie i wykonać ilustracje):
- a poster – plakat
- a racket – rakieta tenisowa
- a bike – rower
- a bracelet – bransoletka
- a kite – latawiec
- a helmet – kask
- a Frisbee – latający talerz
- a skateboard – deskorolka
- Podręcznik strona 48 zad. 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Uczeń słucha nagrania i wskazuje odpowiednie usłyszane przedmioty na ilustracji na stronie 48 (CD2 ścieżka 36). Następnie uczeń słucha nagrania i powtarza (CD2 ścieżka 37).
- Podręcznik strona 48 zad. 2 Wyrecytuj (CD2 ścieżka 38). Uczeń słucha wyliczanki i stara się powtarzać. Nagranie należy powtarzać, aż uczeń będzie w stanie bez trudu wyrecytować wyliczankę.
- Zeszyt ćwiczeń strona 47.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „b”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Jeżeli ktoś nie ma dostępu do nagrań do podręcznika to można je pobrać w pliku rar do wypakowania pod tym linkiem: https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/pl/promotional/treetops_starter_class_audiocd2.zip
Temat zajęć: Round Up – podsumowanie wiadomości z rozdziału3.
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.32-33
- Podręcznik strona 32 zad. 1 Posłuchaj i pokoloruj. Należy wysłuchać nagrania i pokolorować każdy przedmiot zgodnie z opisem (CD2 ścieżka 19) np. It’s a red book. – To jest czerwona książka, itd. Nagranie należy zatrzymywać po każdym opisie, żeby uczeń mógł odnaleźć przedmiot i go pokolorować.
- Podręcznik strona 32 zad. 2 Posłuchaj i weź w kółko właściwy rysunek. Uczeń powinien policzyć przedmioty w każdej grupie, np. Three crayons (Trzy kredki), itd. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 20), można je zatrzymywać po każdym opisie, aby uczeń mógł odnaleźć, policzyć oraz otoczyć odpowiednią grupę przedmiotów przy każdym z trzech plecaków.
- Podręcznik strona 33 zad. 3 Policz, połącz i powiedz na głos liczbę. Uczeń liczy każdy z przedmiotów na drzewie i łączy z odpowiednią cyfrą, np. One bag (jeden plecak), itd.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: My blog: My favourite food – tworzenie wpisu na blogu.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 50
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 41
- Zeszy ćwiczeń strona 41 zad. 1 Przeczytaj dziennik Bertiego.
- Zeszyt ćwiczeń strona 41 zad. 2 Napisz. W tym zadaniu należy uzupełnić tekst z lukami. Trzeba wpisać godzinę, o której uczeń jada w niedzielę śniadania oraz nazwy produktów, które lubi jeść. Można się wzorować na tekście z zadania 1.
- Podręcznik strona 50 zad. 1 Przeczytaj blogi dotyczące spożywanych produktów.
- Podręcznik strona 50 zad. 2 Stwórz wpis na temat żywności do umieszczenia na blogu. Zapisz go w zeszycie. Uczeń w zeszycie tworzy własny wpis do blogu dotyczący żywności. Trzy blogi na stronie 50 mogą posłużyć jako model.
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
16.04.2020
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: My blog: My favourite food – tworzenie wpisu na blogu.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 50
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 41
- Zeszy ćwiczeń strona 41 zad. 1 Przeczytaj dziennik Bertiego.
- Zeszyt ćwiczeń strona 41 zad. 2 Napisz. W tym zadaniu należy uzupełnić tekst z lukami. Trzeba wpisać godzinę, o której uczeń jada w niedzielę śniadania oraz nazwy produktów, które lubi jeść. Można się wzorować na tekście z zadania 1.
- Podręcznik strona 50 zad. 1 Przeczytaj blogi dotyczące spożywanych produktów.
- Podręcznik strona 50 zad. 2 Stwórz wpis na temat żywności do umieszczenia na blogu. Zapisz go w zeszycie. Uczeń w zeszycie tworzy własny wpis do blogu dotyczący żywności. Trzy blogi na stronie 50 mogą posłużyć jako model.
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: The pizza song – piosenka.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 51
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 42
- Podręcznik strona 51 zad. 1 Zaśpiewaj piosenkę. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 27) i wysłuchać piosenki równocześnie śledząc tekst w książce. Nagranie należy powtarzać, aż uczeń będzie w stanie śpiewać piosenkę z tekstem w książce.
- Podręcznik strona 51 zad. 2 Wyrecytuj tekst łamańca językowego. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 28) uczeń słucha i powtarza treść łamańca językowego.
- Zeszyt ćwiczeń strona 42.
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „a”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Jeżeli ktoś nie ma dostępu do nagrań do podręcznika to można je pobrać w pliku rar do wypakowania pod tym linkiem: https://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/general_content/pl/promotional/treetops_starter_class_audiocd2.zip
Temat zajęć: Round Up – podsumowanie wiadomości z rozdziału 3.
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.32-33
- Podręcznik strona 32 zad. 1 Posłuchaj i pokoloruj. Należy wysłuchać nagrania i pokolorować każdy przedmiot zgodnie z opisem (CD2 ścieżka 19) np. It’s a red book. – To jest czerwona książka, itd. Nagranie należy zatrzymywać po każdym opisie, żeby uczeń mógł odnaleźć przedmiot i go pokolorować.
- Podręcznik strona 32 zad. 2 Posłuchaj i weź w kółko właściwy rysunek. Uczeń powinien policzyć przedmioty w każdej grupie, np. Three crayons (Trzy kredki), itd. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 20), można je zatrzymywać po każdym opisie, aby uczeń mógł odnaleźć, policzyć oraz otoczyć odpowiednią grupę przedmiotów przy każdym z trzech plecaków.
- Podręcznik strona 33 zad. 3 Policz, połącz i powiedz na głos liczbę. Uczeń liczy każdy z przedmiotów na drzewie i łączy z odpowiednią cyfrą, np. One bag (jeden plecak), itd.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
17.04.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: The skateboard song – piosenka.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 49
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 48
- W zeszycie pod tematem należy zapisać zwrot: I’ve got /wymowa: ajw got/– Ja mam. oraz zdanie:
I’ve got a Frisbee, a kite and a skateboard. – Ja mam talerz, latawiec I deskorolkę.
- Podręcznik strona 49 zad. 1 Popatrz, wskaż i powiedz na głos. Następnie zapisz zdania w zeszycie. Na początku uczeń na głos nazywa rzeczy (w języku angielskim), które mają dzieci na obrazkach. Następnie należy przepisać zdania z obrazków 2 i 3 do zeszytu i uzupełnić luki brakującymi wyrazami. Potem uczeń powinien odczytać napisane zdania na głos.
- Podręcznik strona 49 zad. 2 Zaśpiewaj piosenkę The skateboard song. Należy włączyć nagranie (CD2 ścieżka 39) i wysłuchać piosenki. Czynność należy powtórzyć. Jeżeli uczeń nabierze pewności, można odtworzyć piosenkę w wersji karaoke (CD2 ścieżka 40) i zaśpiewać.
- Zeszyt ćwiczeń strona 48.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „a”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round Up – podsumowanie wiadomości z rozdziału 3.
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.52-53
- Podręcznik strona 52 Uczeń mówi na głos nazwy przedmiotów i dorysowuje kolejne.
- Podręcznik strona 53 Uczeń liczy przedmioty na głos (w języku angielskim) i zaznacza właściwą cyfrę.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: The pizza song – piosenka.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 51
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 42
- Podręcznik strona 51 zad. 1 Zaśpiewaj piosenkę. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 27) i wysłuchać piosenki równocześnie śledząc tekst w książce. Nagranie należy powtarzać, aż uczeń będzie w stanie śpiewać piosenkę z tekstem w książce.
- Podręcznik strona 51 zad. 2 Wyrecytuj tekst łamańca językowego. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 28) uczeń słucha i powtarza treść łamańca językowego.
- Zeszyt ćwiczeń strona 42.
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
Zajęcia zdalne 21.04.2020 – 24.04.2020
21.04.2020
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
6-latki grupa „b”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round Up – podsumowanie wiadomości z rozdziału 3.
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.52-53
- Podręcznik strona 52 Uczeń mówi na głos nazwy przedmiotów i dorysowuje kolejne.
- Podręcznik strona 53 Uczeń liczy przedmioty na głos (w języku angielskim) i zaznacza właściwą cyfrę.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
22.04.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Gus and Archie: Do not disturb – ćwiczenia w słuchaniu i rozumowaniu opowiadania.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 50-51
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 49
- Podręcznik strona 50 zad. 1 Posłuchaj i przeczytaj. Najpierw należy przyjrzeć się obrazkom, a następnie odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 41) i śledzić tekst na obrazkach. Następnie należy odtworzyć nagranie ponownie i zatrzymywać po każdej wypowiedzi, aby uczeń mógł powtórzyć tekst.
- Podręcznik strona 51 zad. 1 Posłuchaj i powtórz. Należy przyjrzeć się ilustracji. Następnie trzeba odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 42) i wysłuchać wypowiadanych zdań oraz je powtarzać. Należy zwrócić uwagę na fakt, że gdy opisujemy chłopca używamy He’s got /hiz got/ – On ma, a gdy opisujemy dziewczynę używamy She’s got /sziz got/ – Ona ma.
- Podręcznik strona 51 zad. 2 Spójrz na zadanie 1 i napisz w zeszycie 6 zdań używając konstrukcji He’s got … lub She’s got … w zależności czy opisujemy co ma chłopiec czy co ma dziewczyna.
- Zeszyt ćwiczeń strona 49.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „b”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: What’s in your bag? – Co jest w twoim plecaku?
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.58
- Podręcznik strona 58 Narysuj co masz w plecaku.
- Podręcznik strona 58 Uczeń liczy przedmioty i podaje ich liczbę (w języku angielskim). Następnie po kolei nazywa przedmioty i podaje ich kolory, np. A blue crayon (niebieski ołówek).
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – powtórzenie słownictwa i struktur z rozdziału 4.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 52
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 43
- Podręcznik strona 52 zad. 1 Powiedz słowa na głos. Zapisz wyrazy w zeszycie.
- Podręcznik strona 52 zad. 2 Przeczytaj i połącz. Zapisz odpowiedzi w zeszycie. Należy dopasować pytania i odpowiedzi, a następnie w zeszycie po kolei napisać pytania i odpowiedzi na nie.
- Zeszyt ćwiczeń strony 43.
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
23.04.2020
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – powtórzenie słownictwa i struktur z rozdziału 4.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 52
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 43
- Podręcznik strona 52 zad. 1 Powiedz słowa na głos. Zapisz wyrazy w zeszycie.
- Podręcznik strona 52 zad. 2 Przeczytaj i połącz. Zapisz odpowiedzi w zeszycie. Należy dopasować pytania i odpowiedzi, a następnie w zeszycie po kolei napisać pytania i odpowiedzi na nie.
- Zeszyt ćwiczeń strony 43.
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „a”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: What’s in your bag? – Co jest w twoim plecaku?
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.58
- Podręcznik strona 58 Narysuj co masz w plecaku.
- Podręcznik strona 58 Uczeń liczy przedmioty i podaje ich liczbę (w języku angielskim). Następnie po kolei nazywa przedmioty i podaje ich kolory, np. A blue crayon (niebieski ołówek).
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – powtórzenie słownictwa i struktur z rozdziału 4.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 53
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 44
- Podręcznik strona 53 zad. 4 Posłuchaj i wskaż odpowiednie obrazki. Powiedz. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 29). Uczeń słucha nagrania i zaznacza odpowiednią odpowiedź a,b lub c. Następnie uczeń podaje odpowiedzi na głos (po angielsku) np. 1 four o’clock itd. i zapisuje odpowiedzi w zeszycie.
- Podręcznik strona 53 zad. 5 Wykonaj talerz z posiłkiem. Omów jego zawartość. Rysunek talerza z posiłkiem należy wykonać w zeszycie. Następnie, tak jak w przykładowym dialogu w zadaniu, należy opisać jego zawartość zadając dwa pytania; o godzinę posiłku oraz o spożywane produkty, a także udzielić na nie odpowiedzi.
- Zeszyt ćwiczeń strona 44
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
24.04.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: He’s got/She’s got … – opisywanie stanu posiadania.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 52
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 50
- Podręcznik strona 52 zad. 1 Posłuchaj i umieść żetony na właściwych polach w tabeli. Za żetony mogą posłużyć przybory szkolne; gumka, strugaczka itd. lub wycięte fragmenty kartki papieru. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 43) i wysłuchać równocześnie zaznaczać żetonami w tabeli jakie zabawki mają dzieci. Następnie uczeń opisuje które zabawki ma chłopiec, a które dziewczynka, używając odpowiednio struktury: He’s got … dla chłopca oraz She’s got… dla dziewczynki, np. He’s got a kite, itd.
- Podręcznik strona 52 zad. 2 Spójrz i powiedz na głos. W tym zadaniu należy uzupełnić luki w zdaniach brakującymi wyrazami, na podstawie kart przedstawionych na ilustracji. Uzupełnione zdania można zapisać w zeszycie. Uczeń następnie odczytuje zdania na głos.
- Zeszyt ćwiczeń strona 50
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „a”
Temat zajęć: What’s in your bag? – Co jest w twoim plecaku?
Praca na lekcji:
- Słuchanie i śpiewanie piosenki z użyciem słownictwa z przyborów szkolnych: https://www.youtube.com/watch?v=hjFaqDNUVFo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – powtórzenie słownictwa i struktur z rozdziału 4.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 53
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 44
- Podręcznik strona 53 zad. 4 Posłuchaj i wskaż odpowiednie obrazki. Powiedz. Należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 29). Uczeń słucha nagrania i zaznacza odpowiednią odpowiedź a,b lub c. Następnie uczeń podaje odpowiedzi na głos (po angielsku) np. 1 four o’clock itd. i zapisuje odpowiedzi w zeszycie.
- Podręcznik strona 53 zad. 5 Wykonaj talerz z posiłkiem. Omów jego zawartość. Rysunek talerza z posiłkiem należy wykonać w zeszycie. Następnie, tak jak w przykładowym dialogu w zadaniu, należy opisać jego zawartość zadając dwa pytania; o godzinę posiłku oraz o spożywane produkty, a także udzielić na nie odpowiedzi.
- Zeszyt ćwiczeń strona 44
- Gra online z zegarem: https://www.iknowit.com/lessons/a-telling-time-to-the-hour.html
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_04_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 1: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_04-2?cc=pl&selLanguage=pl
————————————————————-
Zajęcia zdalne 28.04.2020 – 30.04.2020
28.04.2020
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: What’s in your bag? – Co jest w twoim plecaku?
Praca na lekcji:
- Słuchanie i śpiewanie piosenki z użyciem słownictwa z przyborów szkolnych: https://www.youtube.com/watch?v=hjFaqDNUVFo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
29.04.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – kontrola postępów w nauce słownictwa z rozdz. 6.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 53
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 51-52
- Podręcznik strona 53 zad. 2 Posłuchaj i umieść żetony na ilustracji. Następnie zapisz wyrazy w zeszycie. Na początku należy przygotować żetony, za które mogą posłużyć wycięte fragmenty papieru, które trzeba ponumerować od 1 do 6. Następnie należy odtworzyć nagranie (CD2 ścieżka 44) zadaniem ucznia jest ułożenie żetonów na obrazku w takiej kolejności jak w nagraniu. Po ułożeniu żetonów należy wypisać numery w zeszycie oraz odpowiadające im wyrazy.
- Podręcznik strona 53 zad. 3 Spójrz i zapisz w zeszycie. Zastosuj zwrot He’s got lub She’s got. Na przykład: 1. He’s got a racket and a skateboard, itd.
- Podręcznik strona 53 zad. 4 Wykonaj kolaż o ulubionych przedmiotach (Zadanie dla chętnych). Należy zatytułować kolaż My favourite things (Moje ulubione przedmioty). Trzeba wkleić ilustracje przedmiotów, których nazw w języku angielskim uczyliśmy się w tym dziale oraz je podpisać (tak jak na ilustracji na stronie 53).
- Zeszyt ćwiczeń strony 51-52.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: What’s in your bag? – Co jest w twoim plecaku?
Praca na lekcji:
- Słuchanie i śpiewanie piosenki z użyciem słownictwa z przyborów szkolnych: https://www.youtube.com/watch?v=BwBTozQisb4
- Oglądanie filmiku o przyborach szkolnych:
https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-easy/
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/school-supplies-stationery-vocabulary-esl-memory-game-beginners/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Harry’s project: My typical day – słownictwo związane z codziennymi czynnościami.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 58
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 46-47
- Podręcznik strona 58 zad. 1 Posłuchaj i przeczytaj. Należy odtworzyć nagranie (CD3 ścieżka 1) uczeń słucha i wskazuje odpowiednie obrazki na stronie 58. Następnie należy odtworzyć nagranie ponownie i zatrzymywać po każdej wypowiedzi, aby uczeń mógł powtórzyć równocześnie śledząc tekst. Potem uczeń powinien przeczytać wszystkie wypowiedzi na głos.
- Podręcznik strona 58 zad. 2 Odpowiedz. W tym zadaniu należy udzielić odpowiedzi na pytania odnośnie tekstu w zeszycie. What time is breakfast? (O której godzinie jest śniadanie?) (odpowieź: Breakfast is at seven o’clock.) 2. Where is Harry at three o’clock? (Gdzie jest Harry o trzeciej?) (odpowiedź: At home.) 3. Is Tom a Chelsea fan? (Czy Tom jest fanem Chelsea?) (odpowiedź: Yes, he is.)
- Zeszyt ćwiczeń strony: 46-47
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-3?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-4?cc=pl&selLanguage=pl
30.04.2020
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Harry’s project: My typical day – słownictwo związane z codziennymi czynnościami.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 58
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 46-47
- Podręcznik strona 58 zad. 1 Posłuchaj i przeczytaj. Należy odtworzyć nagranie (CD3 ścieżka 1) uczeń słucha i wskazuje odpowiednie obrazki na stronie 58. Następnie należy odtworzyć nagranie ponownie i zatrzymywać po każdej wypowiedzi, aby uczeń mógł powtórzyć równocześnie śledząc tekst. Potem uczeń powinien przeczytać wszystkie wypowiedzi na głos.
- Podręcznik strona 58 zad. 2 Odpowiedz. W tym zadaniu należy udzielić odpowiedzi na pytania odnośnie tekstu w zeszycie. What time is breakfast? (O której godzinie jest śniadanie?) (odpowieź: Breakfast is at seven o’clock.) 2. Where is Harry at three o’clock? (Gdzie jest Harry o trzeciej?) (odpowiedź: At home.) 3. Is Tom a Chelsea fan? (Czy Tom jest fanem Chelsea?) (odpowiedź: Yes, he is.)
- Zeszyt ćwiczeń strony: 46-47
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-3?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-4?cc=pl&selLanguage=pl
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Daily routine – codzienne obowiązki.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 59
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 48
- W zeszycie należy wypisać w słupku nowe słownictwo wraz z tłumaczeniem:
- Have a shower – brać prysznic
- Do homework – odrabiać pracę domową
- Have lunch – jeść lancz
- Go to bed – iść spać
- Watch TV – oglądać telewizję
- Go to school – iść do szkoły
- Get up – wstawać (rano)
- Go home – iść do domu
- Podręcznik strona 59 zad. 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Należy włączyć nagranie (CD3 ścieżka 2) uczeń słucha zwrotów w języku angielskim i wskazuje odpowiednie obrazki na stronie 59. Następnie należy włączyć kolejne nagranie (CD3 ścieżka 3), uczeń słucha zwrotów i je powtarza.
- Podręcznik strona 59 zad. 3 Posłuchaj i powtórz. Należy włączyć nagranie (CD3 ścieżka 4) uczeń słucha i powtarza zwroty. Po wysłuchaniu nagrania uczeń układa własne pytania z nowo poznanymi wyrażeniami i udziela odpowiedzi (ustnie) tak jak w przykładzie w zadaniu 3 What time do you go to school? – O której godzinie idziesz do szkoły?
- Zeszyt ćwiczeń strona 48.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_05_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-3?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy z wymową 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-4?cc=pl&selLanguage=pl
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
Gra online: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
6-latki grupa „a”
Temat zajęć: What’s in your bag? – Co jest w twoim plecaku?
Praca na lekcji:
- Słuchanie i śpiewanie piosenki z użyciem słownictwa z przyborów szkolnych: https://www.youtube.com/watch?v=BwBTozQisb4
- Oglądanie filmiku o przyborach szkolnych:
https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo