Nauczyciel: Jakub Basiakowski
02.06.2020
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: Touch your nose – wprowadzenie nazw części ciała, śpiewanie piosenki.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 38
- Podręcznik strona 38 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Powiedz wyliczankę. Należy wskazać na dzieci na ilustracji, które wskazują poszczególne części twarzy. Włączamy nagranie (CD 2 ścieżka 31), uczeń słucha i wskazuje po kolei na ilustracji części twarzy (hair – włosy, nose – nos, mouth – usta, eyes – oczy, ears – uszy). Następnie odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 32) uczeń słucha nagrania i powtarza części twarzy, równocześnie wskazując je na ilustracji. Tym razem odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 33) uczeń słucha i wymienia części twarzy razem z dziećmi z nagrania. Wyliczankę można odtwarzać ponownie do momentu, gdy uczeń opanuje słowa.
- Podręcznik strona 38 zadanie 2 Zaśpiewaj piosenkę o twarzy. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 34) uczeń słucha piosenki i pokazuje części twarzy na sobie. Piosenkę należy odtwarzać ponownie, aby uczeń miał szansę opanować słowa.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
03.06.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – kontrola postępów w nauce słownictwa z rozdziału 7.
Praca na lekcji:
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 63-64
- Zeszyt ćwiczeń strony 63-64
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_07_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_07_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/clothes-vocabulary-esl-memory-game/
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_07?cc=pl&selLanguage=pl
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: Touch your nose – wprowadzenie nazw części ciała, śpiewanie piosenki.
Praca na lekcji:
- Podręcznik strona 38 zadanie 2 Zaśpiewaj piosenkę o twarzy. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 34).
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Wild animals – rozpoznawanie i zapisywanie nazw zwierząt.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 71
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 58
- Podręcznik strona 71 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 20) zadaniem ucznia jest słuchać nagrania i wskazywać po kolei zwierzęta na ilustracji. Następnie odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 21) , ale tym razem uczeń powtarza usłyszane nazwy zwierząt i wskazuje je na obrazku.
- Podręcznik strona 71 zadanie 3 Posłuchaj i powtórz. Zadawaj pytania i odpowiadaj. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 22) zatrzymując po każdej linijce, uczeń słucha i powtarza. Następnie uczeń próbuje (ustnie) opisać wybrane zwierzę tak jak w dialogu w ćwiczeniu 3.
- Zeszyt ćwiczeń strona 58.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
04.06.2020
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Layla’s Project: Wild animals – słownictwo dotyczące dzikich zwierząt.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 70
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 57
- W zeszycie pod tematem należy wypisać nowe słownictwo związane z dzikimi zwierzętami:
- a lion – lew
- a tiger – tygrys
- a monkey – małpa
- a parrot – papuga
- a fox – lis
- an elephant – słoń
- a snake – wąż
- a bear – niedźwiedź
- a swan – łabędź
- Podręcznik strona 70 zadanie 1 Posłuchaj i przeczytaj. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 19) uczeń słucha i wskazuje odpowiednie obrazki. Następnie odtwarzamy nagranie ponownie, zadaniem ucznia jest słuchać i śledzić tekst w książce. Potem uczeń powinien odczytać tekst samodzielnie na głos.
- Podręcznik strona 70 zadanie 2 Odpowiedz wykorzystując informacje z projektu z zadania 1-go. W zeszycie należy napisać same odpowiedzi.
- Is the zebra from Africa? (Czy zebra jest z Afryki?)
- Has the tiger got stripes? (Czy tygrys ma paski?)
- Can the blue tang swim? (Czy Pokolec Królewski potrafi pływać?)
- Where is the giant panda from? (Skąd jest Panda Wielka?)
- What is your favourite wild animal? (Jakie jest twoje ulubione dzikie zwierzę?)
- Zeszyt ćwiczeń strona 57.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Tournament day – historyjka obrazkowa.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 72
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 59
- Podręcznik strona 72 zadanie 1 Posłuchaj i przeczytaj. Tournament day – Dzień zawodów z nagrodami. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 23) uczeń słucha i śledzi obrazki oraz tekst w podręczniku. Następnie odtwarzamy nagranie ponownie zatrzymując po każdej wypowiedzi, aby uczeń mógł powtarzać śledząc tekst historyjki.
- Zeszyt ćwiczeń strona 59.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
6-latki grupa „a”
Temat zajęć: Touch your nose – wprowadzenie nazw części ciała, śpiewanie piosenki.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 38
- Podręcznik strona 38 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Powiedz wyliczankę. Należy wskazać na dzieci na ilustracji, które wskazują poszczególne części twarzy. Włączamy nagranie (CD 2 ścieżka 31), uczeń słucha i wskazuje po kolei na ilustracji części twarzy (hair – włosy, nose – nos, mouth – usta, eyes – oczy, ears – uszy). Następnie odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 32) uczeń słucha nagrania i powtarza części twarzy, równocześnie wskazując je na ilustracji. Tym razem odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 33) uczeń słucha i wymienia części twarzy razem z dziećmi z nagrania. Wyliczankę można odtwarzać ponownie do momentu, gdy uczeń opanuje słowa.
- Podręcznik strona 38 zadanie 2 Zaśpiewaj piosenkę o twarzy. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 34) uczeń słucha piosenki i pokazuje części twarzy na sobie. Piosenkę należy odtwarzać ponownie, aby uczeń miał szansę opanować słowa.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
05.06.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Sports – nazwy sportów.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 66
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 65
- Pod tematem w zeszycie należy wypisać nowe słownictwo:
- ride a bike – jazda rowerem
- dance – tańczyć
- play football – grać w piłkę nożną
- roller skate – jazda na rolkach
- run – bieganie
- do gymnastics – uprawiać gimnastykę
- play basketball – grać w koszykówkę
- swim – pływać
- Podręcznik strona 66 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 18) uczeń słucha i wskazuje czynności na ilustracji zgodnie z nagraniem. Następnie odtwarzamy kolejne nagranie (CD 3 ścieżka 19) zadaniem ucznia jest słuchać, powtarzać zwroty i wskazywać czynności na ilustracji w podręczniku.
- Podręcznik strona 66 zadanie 2 Wyrecytuj. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 20) uczeń słucha i recytuje wyliczankę. Nagranie należy powtórzyć ponownie, aby uczeń mógł poćwiczyć wymowę zwrotów.
- Zeszyt ćwiczeń strona 65.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/sports-vocabulary-esl-memory-game/
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_08?cc=pl&selLanguage=pl
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Wild animals – rozpoznawanie i zapisywanie nazw zwierząt.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 71
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 58
- Podręcznik strona 71 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Powtórz. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 20) zadaniem ucznia jest słuchać nagrania i wskazywać po kolei zwierzęta na ilustracji. Następnie odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 21) , ale tym razem uczeń powtarza usłyszane nazwy zwierząt i wskazuje je na obrazku.
- Podręcznik strona 71 zadanie 3 Posłuchaj i powtórz. Zadawaj pytania i odpowiadaj. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 22) zatrzymując po każdej linijce, uczeń słucha i powtarza. Następnie uczeń próbuje (ustnie) opisać wybrane zwierzę tak jak w dialogu w ćwiczeniu 3.
- Zeszyt ćwiczeń strona 58.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
6-latki grupa „a”
Temat zajęć: Touch your nose – wprowadzenie nazw części ciała, śpiewanie piosenki.
Praca na lekcji:
- Podręcznik strona 38 zadanie 2 Zaśpiewaj piosenkę o twarzy. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 34).
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
09.06.2020
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: My face – utrwalanie znajomości nazw części twarzy.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 39
- Podręcznik strona 39 zadanie 1 Narysuj, wskaż i powiedz co to jest. Uczeń rysuje elementy twarzy na zarysie w ramce, wzorując się na małych obrazkach, które znajdują się pod ramką. Następnie uczeń wskazuje po kolei części twarzy i je nazywa (hair, eyes, ears, nose, mouth).
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
10.06.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Are you ready? – piosenka. Sporty, umiejętności.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 67
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 66
- W zeszycie pod tematem należy zapisać następujące zwroty:
- Can /kean/ – Potrafić/Umieć/Móc coś zrobić
- Can’t /kant/ – Nie potrafić/Nie umieć/Nie móc czegoś zrobić
- I can /aj kean ran/ – Ja umiem biegać.
- I can’t /aj kant słym/ – Ja nie potrafię pływać.
- Podręcznik strona 67 zadanie 1 Popatrz i wybierz właściwy wyraz. Następnie zapisz uzupełnione zdania w zeszycie. Uczeń patrzy na obrazki z postaciami wykonującymi daną czynność i stwierdza czy dana postać potrafi ją wykonać czy nie i wybiera wyraz, którym uzupełni zdanie Can, jeżeli potrafi lub Can’t jeżeli nie potrafi. Następnie uczeń przepisuje zdania do zeszytu i odczytuje je na głos.
- Podręcznik strona 67 zadanie 2 Zaśpiewaj piosenkę Are you ready? Włączamy nagranie (CD 3 ścieżka 21) uczeń słucha nagrania i udaje czynności, które usłyszy w nagraniu, np. swim, dance. Nagranie należy odtwarzać ponownie, aby uczeń mógł opanować słowa.
- Zeszyt ćwiczeń strona 66.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/sports-vocabulary-esl-memory-game/
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_08?cc=pl&selLanguage=pl
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: Holly says… – wykonywanie poleceń, rozpoznawanie nazw części ciała.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 40
- Podręcznik strona 40 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Posłuchaj i zagraj w grę. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 36), w którym Holly mówi jakich części ciała należy dotknąć. Uczeń słucha i po kolei wskazuje części ciała na obrazkach na stronie 40 (Touch your mouth – Dotknij ust; Touch your nose – dotknij nosa; Touch your ears – dotknij uszu; Touch your hair – Dotknij włosów; Touch your eyes – Dotknij oczu). Następnie odtwarzamy kolejne nagranie (CD 2 ścieżka 37). Zadanie polega na zagraniu w grę Holly says… Zasady gry są takie, że jeżeli Holly powie, żeby czegoś dotknąć to trzeba wykonać to polecenie. Jeżeli jednak w poleceniu nie usłyszymy słów: Holly says – nie wolno niczego robić.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: It’s got four legs – opisywanie zwierząt.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 73
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 60
- W zeszycie pod tematem należy napisać następujące zwroty:
- It’s got (four legs). – To ma (cztery nogi).
- It’s (grey). – To jest szare.
- It’s got – używamy, gdy opisujemy ile zwierzę ma np. łap. Natomiast It’s – używamy, gdy mówimy co to za zwierzę.
- Podręcznik strona 73 zadanie 1 Posłuchaj i powtórz. Powiedz na głos. Odtwarzamy nagranie (CD3 ścieżka 24) zatrzymując je po każdej linijce, aby uczeń mógł powtórzyć zwroty polegające na opisywaniu zwierzęcia. Następnie uczeń opisuje ustnie pozostałe zwierzęta na plakacie według wzoru w dialogu. Podręcznik strona 73 zadanie 2 Wpisz w zeszycie It’s lub It’s got. Zapisz nazwę zwierzęcia.
- Zeszyt ćwiczeń strona 60.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
19.06.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Gus and Archie: Let’s be friends – ćwiczenia w słuchaniu i rozumieniu opowiadania.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 68-69
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 67-68
- Podręcznik strona 68 zadanie 1 Posłuchaj i przeczytaj. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 23) zadaniem ucznia jest słuchać nagrania i śledzić tekst w podręczniku. Następnie odtwarzamy nagranie ponownie zatrzymując po każdej wypowiedzi, aby uczeń miał szansę posłuchać wymowy i przeczytać tekst.
- Podręcznik strona 69 zadanie 1 Posłuchaj i powtórz. Następnie zapytaj i odpowiedz. Włączamy nagranie (CD 3 ścieżka 24) uczeń słucha jak pytamy czy ktoś potrafi wykonać daną czynność i jak należy odpowiadać twierdząco lub przecząco oraz powtarza wraz z nagraniem: Can you do gymnastics? (Czy potrafisz uprawiać gimnastykę?) – Yes, I can. (Tak, potrafię). – No, I can’t. (Nie, nie potrafię).
- Podręcznik strona 69 zadanie 2 Popatrz i odpowiedz. Zadanie należy wykonać ustnie. Uczeń zadaje pytania zgodnie z czynnościami przedstawionymi na ilustracjach, a następnie udziela odpowiedzi (tak jak we wzorze w zadaniu) – Yes, I can./ – No, I can’t.
- Zeszyt ćwiczeń strona 67-68.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/sports-vocabulary-esl-memory-game/
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_08?cc=pl&selLanguage=pl
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń bądź zeszytu, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Tournament day – historyjka obrazkowa.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) – s. 72
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 59
- Podręcznik strona 72 zadanie 1 Posłuchaj i przeczytaj. Tournament day – Dzień zawodów z nagrodami. Odtwarzamy nagranie (CD 3 ścieżka 23) uczeń słucha i śledzi obrazki oraz tekst w podręczniku. Następnie odtwarzamy nagranie ponownie zatrzymując po każdej wypowiedzi, aby uczeń mógł powtarzać śledząc tekst historyjki.
- Zeszyt ćwiczeń strona 59.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
6-latki grupa „a”
Temat zajęć: My face – utrwalanie znajomości nazw części twarzy.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 39
- Podręcznik strona 39 zadanie 1 Narysuj, wskaż i powiedz co to jest. Uczeń rysuje elementy twarzy na zarysie w ramce, wzorując się na małych obrazkach, które znajdują się pod ramką. Następnie uczeń wskazuje po kolei części twarzy i je nazywa (hair, eyes, ears, nose, mouth).
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
23.06.2020
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: Blue eyes – rozpoznawanie nazw kolorów, liczebników i części twarzy, wykonywanie poleceń.
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.41
- Podręcznik strona 41 zad. 1 Posłuchaj i pokoloruj. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 38), które należy zatrzymywać po każdej linijce, aby uczeń miał czas pokolorować poszczególne części twarzy na odpowiednie kolory.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
24.06.2020
Klasa IIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Round up – powtórzenie wiadomości z Unit 8.
Praca na lekcji:
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 69-72
- Zeszyt ćwiczeń strony 69-72.
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/games/games_08_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/sports-vocabulary-esl-memory-game/
- Słowniczek obrazkowy z wymową: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level2/picturedictionary/picturedictionary_08?cc=pl&selLanguage=pl
6-latki grupa „b”
Temat zajęć: Round up – podsumowanie materiału z rozdziału 4.
Praca na lekcji:
SB (Student’s book, Podręcznik) – s.42-43,54-55
- Podręcznik strona 42 zad. 1 Posłuchaj i narysuj. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 39), które należy zatrzymywać po każdej wypowiedzi, zadaniem ucznia jest dorysować na każdym z kwiatów odpowiednią część twarzy i pokolorować ją zgodnie z nagraniem.
- Podręcznik strona 42 zad. 2 Posłuchaj i weź w kółko właściwy rysunek. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 40) zadaniem ucznia jest zaznaczenie odpowiedniego rysunku w każdej linijce.
- Podręcznik strona 43 zad. 3 Policz i weź w kółko właściwą cyfrę.
- Podręcznik strony 54-55.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
- Gra online 2: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Has it got a beak? – opisywanie dzikich zwierząt.
Praca na lekcji:
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 61-62
- Zeszyt ćwiczeń strona 61-62.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
25.06.2020
Klasa IIIb
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: It’s got four legs. – opisywanie zwierząt.
Praca na lekcji:
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 60-65
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/
6-latki grupa „a”
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Holly says… – wykonywanie poleceń, rozpoznawanie nazw części ciała.
Praca na lekcji:
SB (Student’s Book, Podręcznik) s. 40-43, 54-55
- Podręcznik strona 40 zadanie 1 Posłuchaj i wskaż. Posłuchaj i zagraj w grę. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 36), w którym Holly mówi jakich części ciała należy dotknąć. Uczeń słucha i po kolei wskazuje części ciała na obrazkach na stronie 40 (Touch your mouth – Dotknij ust; Touch your nose – dotknij nosa; Touch your ears – dotknij uszu; Touch your hair – Dotknij włosów; Touch your eyes – Dotknij oczu). Następnie odtwarzamy kolejne nagranie (CD 2 ścieżka 37). Zadanie polega na zagraniu w grę Holly says… Zasady gry są takie, że jeżeli Holly powie, żeby czegoś dotknąć to trzeba wykonać to polecenie. Jeżeli jednak w poleceniu nie usłyszymy słów: Holly says – nie wolno niczego robić.
- Podręcznik strona 41 zad. 1 Posłuchaj i pokoloruj. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 38), które należy zatrzymywać po każdej linijce, aby uczeń miał czas pokolorować poszczególne części twarzy na odpowiednie kolory.
- Podręcznik strona 42 zad. 1 Posłuchaj i narysuj. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 39), które należy zatrzymywać po każdej wypowiedzi, zadaniem ucznia jest dorysować na każdym z kwiatów odpowiednią część twarzy i pokolorować ją zgodnie z nagraniem.
- Podręcznik strona 42 zad. 2 Posłuchaj i weź w kółko właściwy rysunek. Odtwarzamy nagranie (CD 2 ścieżka 40) zadaniem ucznia jest zaznaczenie odpowiedniego rysunku w każdej linijce.
- Podręcznik strona 43 zad. 3 Policz i weź w kółko właściwą cyfrę.
- Podręcznik strony 54-55.
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-vocabulary-memory-game/
- Gra online 2: https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/
3-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
4-latki
- Słuchanie i śpiewanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0
- Gra online: https://www.eslgamesplus.com/fruits-vocabulary-memory-game-for-esl/
Klasa IIIa
Proszę, aby w miarę możliwości przesyłać mi na adres mailowy angielski3a@idsl.pl skan lub zdjęcie zrobionych zadań w zeszycie ćwiczeń, żebym mógł zweryfikować pracę uczniów.
Temat zajęć: Can it fly? – Zgadywanki o zwierzętach.
Praca na lekcji:
WB (Workbook, Zeszyt ćwiczeń) – s. 63-65
- Zeszyt ćwiczeń strona 61-62.
- Słowniczek obrazkowy: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-1?cc=pl&selLanguage=pl
- Słowniczek obrazkowy 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/picturedictionary/picturedictionary_05-2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 2: https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level3/games/games_06_2?cc=pl&selLanguage=pl
- Gra online 3: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-memory-game/