Nauczyciel: Ludmiła Makoviychuk
Przedmiot: język angielski
Klasa 1a, 1b sp
Data zajęć: 1b-15.04.2020, 1a- 16.04.2020
Temat: Powtórzenie TOYS/ZABAWKI
Obejrzyj nagranie z You Tube
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=aOqxk2hUEE0&t=2s&app=desktop
Data zajęć: 1 a,b -21.04.2020, 1b-22.04.2020, 1a-23.04.2020
Temat: Zabawki/ Toys Struktura: I have got…/Ja mam…
Notatka do zeszytu.
Have got- mieć, posiadać
I have got a doll- Mam lalkę
I have got a bike- Mam rower
Praca z podręcznikiem (jako załącznik)
Str. 44 Ćwiczenie 2
Str.45 Ćwiczenie 2 ( narysuj ulubioną zabawkę w zeszycie i napisz I have got a… )
Worksheet 2 cwiczenie 1, 2 (załącznik)
Otworzyć słowniczek obrazkowy (Picture Dictionary) na stronie internetowej www.oup.com/elt/youngtreetops i posłuchać wszystkich słów z rozdziału 5. Następnie zagrać w gry utrwalające słownictwo z piątego rozdziału.
Data zajęć: 1a, 1b-28.04.2020
Temat: TOYS/ZABAWKI. Podsumowanie wiedzy i umiejętności.
Praca na ocenę: Test Załacznik 1. Plik MP3 Termin: do 30.04.2020
Data zajęć: 1 b -29.04.2020, 1a-30.04.2020
Temat: FOOD Jedzenie
Rozpoznawanie i nazywanie produktów żywnościowych. Zapisywanie nazw produktów
Notatka do zeszytu:
Water- woda,
Cheese-ser,
Sandwiches- kanapki,
Cakes- ciastka,
Carrots- marchewki,
Grapes- winogrona,
orange juice- sok pomarańczowy,
Crisps- chipsy
Otworzyć słowniczek obrazkowy (Picture Dictionary) na stronie internetowej www.oup.com/elt/youngtreetops i posłuchać wszystkich słów z rozdziału 6.
Napisz po śladzie i dopasuj. Zeszyt ćwiczeń s. 49 • Otwórzcie zeszyty ćwiczeń na stronie 49. Poproś uczniów o napisanie po śladzie nazw produktów. Połączcie wyrazy z odpowiednimi obrazkami. • Sprawdźcie wspólnie odpowiedzi. Pytaj: What’s number (1)? Dzieci odpowiadają: (Water).
Dodatkowo: posłuchaj i powtórz
https://www.youtube.com/watch?v=Wp7NiLEZ7Rs
Dla chętnych:
https://www.youtube.com/watch?v=qh-H7c1VSgw
KLASA 5b,c
Data: 15.04.2020- 5b
17.04.2020- 5c
Temat: Past Simple- czasowniki regularne. Zasada tworzenia: obejrzyj filmik 3 min.
https://www.youtube.com/watch?v=neZNY9yL8Ag
Opracować regułę Ćwiczenie 1,3 str 92 podręcznik
Praca domowa: Ćwiczenie 2 str 92
Słownictwo: Podręcznik- ćwiczenie: 1,2,3,4 str. 89
Data: 20.04.2020- 5b,c
Temat: People- zawody
Rozumienie tekstu czytanego.
Podręcznik str. 92 cw. 4,5
Data: 21.04.2020- 5b,c
Ćwiczymy czasowniki regularne w Past Simple
https://agendaweb.org/verbs/past_simple-exercises.html
Zakładki 1-5, 11,13
Data: 22.04.2020- 5b
24.04.2020-5c
Temat: Past Simple- Czasowniki nieregularne
https://www.youtube.com/watch?v=HwEzLgq2AvM
Podrecznik str 94-95 cwiczenia 1,2,4
Data: 27.04.2020- 5b
27.04.2020- 5c
Temat: Past Simple- czasowniki regularne i nieregularne (10 czasowników z podręcznika cw. 1 str.94).
Powtórzenie przed sprawdzianem.
Podręcznik- Revision str.99
Data: 28.04.2020- 5b,c
Temat: People- zawody
SPRAWDZIAN wiadomości- link podany o godz.10.00
Data: 29.04.2020- 5b
Steps to Success
Podręcznik str.100 Repetytorium.
KLASA 6a
Data: 15.04.2020
Temat: Zakupy – nazwy sklepów
Struktura: GOING TO (zamierzać) – twierdzenia i przeczenia
Praca na lekcji SB: s.78 ćwiczenie 1- notatka w zeszycie, ćwiczenie 2-4 str. 78
Data: 16.04.2020
GOING TO (zamierzać)- pytania i krótkie odpowiedzi
Praca na lekcji SB: cwiczenie 5, 7 s. 78
Data: 21.04.2020
Temat: Czasownik will.
Notatka w zeszycie cwiczenie 1, str.80
Praca w zeszycie cw. 2-4 str.80
Data: 22.04.2020
Grammar in Context
The RedBook str. 81 cwicz. 7-10
Data: 23.04.2020
Exam Trainer.
Rozumienie tekstów czytanych
Str.82 cw.1 + Extra Steps.
Data: 28.04.2020
Temat: Zakupy . Sprawdzian wiedzy i umiejętności.
Struktura: GOING TO (zamierzać) – twierdzenia i przeczenia, Czasownik will.
Data: 29.04.2020
Temat: Health- Zdrowie.
Praca z podręcznikiem: Notatka w zeszycie- str. 89 cw.1, 3 i Extra Steps.
Ćwiczeniówka: str. 38 cw.1,2
Data: 30.04.2020
Temat: Health- Zdrowie.Rozumienie tekstu słuchanego i czytanego
Str 90 cw. 1
Str 91 cw 2-5
Ćwiczeniówka: str. 38 cw.4,5
Klasa 7a/b
Data 15.04.2020
TEMAT | Udzielanie instrukcji i proszenie o radę w kontekście uprawiania sportu – ćwiczenia w mówieniu. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy dyscyplin sportowych, nazwy sprzętu sportowego | |
GRAMATYKA | Czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 74, zad. 1-5
|
||
PRACA DOMOWA | Napisanie instrukcji dla wybranej gry sportowej | |
MATERIAŁY DODATKOWE DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI | MATERIAŁY DLA UCZNIÓW CHĘTNYCH | |
CULTURE 6 Famous explorers, SB: s. 121 |
Data 16.04.2020
TEMAT | Pisanie bloga z zastosowaniem trybu rozkazującego. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane ze szkołą | |
GRAMATYKA | Tryb rozkazujący, czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t, pierwszy tryb warunkowy | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 75, zad. 1-5
|
Data 20.04.2020
TEMAT | Review Unit 6 – podsumowanie wiadomości z rozdziału szóstego w ćwiczeniach utrwalających. | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z podróżowaniem i przetrwaniem w trudnych warunkach | |
GRAMATYKA | Tryb rozkazujący, czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t, pierwszy tryb warunkowy | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 76, zad. 1-7
|
Data 22.04.2020
TEMAT | Utrwalenie materiału z rozdziału 6 . Przygotowanie do sprawdzianu | |
SŁOWNICTWO | Słownictwo związane z podróżowaniem i przetrwaniem w trudnych warunkach | |
GRAMATYKA | Tryb rozkazujący, czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t, pierwszy tryb warunkowy | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 77, zad. 1-5
|
Data 23.04.2020
TEMAT | SKILLS TRAINER 6 – rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych w oparciu o materiał z rozdziału 6. | |
SŁOWNICTWO | Wyrażenia określające relacje międzyludzkie, nazwy klęsk żywiołowych, słownictwo związane z podróżowaniem i turystyką, nazwy sprzętu turystycznego | |
GRAMATYKA | Tryb rozkazujący, czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t, pierwszy tryb warunkowy, czasy przeszłe | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: ss. 78-79, zad. 1-9
|
Data 27.04.2020
Temat: POWTÓRZENIE przed sprawdzianem.
Zagadnienie: Tryb rozkazujący, czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t, pierwszy tryb warunkowy.
Data 29.04.2020
Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału 6.
Link do sprawdzianu będzie podany 29.04 o godz.11
Data 30.04.2020
UNIT 7
VOCABULARY |
||
TEMAT | Wyrażanie preferencji i upodobań związanych z muzyką z wykorzystaniem poznanego słownictwa. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy gatunków muzyki, nazwy instrumentów muzycznych | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: ss. 80-81, zad. 1-5
|
||
PRACA DOMOWA | Opisanie swoich upodobań muzycznych w formie krótkiego tekstu |
Zajęcia indywidualne A.Ł.
Data 20.04.2020 2godz.
TEMAT | Udzielanie instrukcji i proszenie o radę w kontekście uprawiania sportu – ćwiczenia w mówieniu. | |
SŁOWNICTWO | Nazwy dyscyplin sportowych, nazwy sprzętu sportowego | |
GRAMATYKA | Czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t | |
PRACA NA LEKCJI | MATERIAŁY OBOWIĄZKOWE | |
SB: s. 74, zad. 1-5
|
||
PRACA DOMOWA | Napisanie instrukcji dla wybranej gry sportowej | |
MATERIAŁY DODATKOWE DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI | MATERIAŁY DLA UCZNIÓW CHETNYCH | |
CULTURE 6 Famous explorers, SB: s. 121 |
Data 27.04.2020 2godz.
Temat: POWTÓRZENIE przed sprawdzianem.
Zagadnienie: Tryb rozkazujący, czasowniki modalne should,/shouldn’t must i mustn’t, pierwszy tryb warunkowy.
Link do sprawdzianu będzie podany 28.04 o godz.10
Klasa 8a,b
Pearson bank słownictwa – fiszki
Data 15.04.2020
Temat: SPORT
Słownictwo str. 84
Zadania 1,2,3,4 str.85
Data 17.04.2020
Temat: SPORT.
Gramatyka: CZAS PAST PERFECT
Tłumaczenie czasu na https://www.youtube.com/watch?v=eQ3Y7E2nKmI
Cwiczenie 8, 9 str.86
Data 20.04.2020
Temat: SPORT
Vocabulary & Grammar
Ćwiczenia 10-11 str. 86
Data 22.04.2020
Temat: SPORT
Funkcje językowe: propozycje
Str. 89 Cwiczenia 1-5
Data 24.04.2020
Temat: SPORT
Writing- opis wydarzenia w mailu.
Ćwiczenia 1-4, str.90
Środki językowe
Podręcznik str. 91, zad. 3,4
———————————————
Pearson bank słownictwa – fiszki
Data 27.04.2020
Temat: SPORT
Rozumienie tekstu czytanego
Podręcznik str.92-93
Zadania 1,2,3,4
Data 29.04.2020
Temat: Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału 10.
Link do sprawdzianu będzie podany 29.04 o godz.11