NAUCZYCIEL:   Lidia Latos-Pyć  –  edukacja wczesnoszkolna

zaj. rozwijające kreatywność- programowanie  – klasa 3b

Materiały do zdalnej nauki

skróty :Podręcznik polonistyczno-społeczny-pps

            Ćwiczenie polonistyczno-społeczne –ćps

            Podręcznik matematyczno-przyrodniczy-pmp

            Ćwiczenie matematyczno-przyrodnicze-ćmp

            PD-praca domowa

III tydzień/od 26.03.2020r. do 01.04.2020r.

Tematyka:

26.03.2020r.

  1. ,,W zespole siła’’

Czytanie baśni pt.,, Muzykańci z Bremy’’-praca z tekstem pps str. 32-34 i ćps str. 54

https://www.youtube.com/watch?v=cVVhiLIZBjw

2.,,Kwiaty w polskich ogrodach’’

Tekst do czytania pmp str.32.Ćwiczenia ćmp str32

3.Liczby trzycyfrowe-pisanie,zapisywanie i porządkowanie zgodnie z podanym warunkiem- pmp str. 34, ćpm str.33.

  1. Rozwiąż test na eduelo.

5.PD.Narysuj w OK. zeszycie dowolne wydarzenie z baśni ,,O czterech muzykantach z Bremy’’.

27.03.2020r

1.,,  Muzykańci z Bremy’’- ,,Co robią zwierzęta?’’-utrwalenie wiadomości o czasownikach i rzeczownikach-ćps str.55

Eduelo-j.polski-gramatyka-rzeczownik, czasownik- ćwiczenia online

  1. Jaki to instrument?-rozpoznawanie dźwięków-

https://www.youtube.com/watch?v=MadTiSUv4Jo

  1. Liczby trzycyfrowe- ćmp str.34

PD-wykonaj grzechotkę lub marakasy/możesz wg własnego pomysłu lub skorzystaj z filmików/ https://www.youtube.com/watch?v=j8AcriiK5n0

Programowanie – Zatańcz i zaśpiewaj- gra planszowa online

30.03.2020r

1.,, Baśniowy świat’’-rozpoznawanie tytułów baśni na podstawie ilustracji-ćps str.58-59/eduelo –j.polski-czytam i rozumiem-baśń i bajka

2.Eduelo –j.polski-gramatyka –liczba rzeczownika-ćwiczenia online

3.Części mowy-ćps-str.57

  1. Matematycy na start!- doskonalenie rachunku pamięciowego-ćmp str35-praca w parach online –grafy ćmp. str.36

31.03.2020r.

1.,,Nasze marzenia’’-czytanie wiersza J. Kulmowej pt.,,Marzenia’’psp str.35

  1. ,,Czy marzenia są potrzebne’’?-debata online
  2. ,, Moje największe marzenie’’- pisanie nt w zeszycie do j. polskiego

przy muzyce relaksacyjnej- https://www.youtube.com/watch?v=kXazHHn8QYw

  1. Zadania tekstowe na porównywanie różnicowe ćpm str.37.

01.04.2020r.

  1. ,,Jakie mogą być marzenia?’’-ćps str.60

2.,,Przeprowadzenie wywiadu z członkami rodziny nt. ,, Jakie SA ich marzenia?’’-zapisanie odpowiedzi w Ok. zeszycie/narysowanie jednego/

  1. ,, Klasowy aerobik’’-nagranie krótkiego filmiku z propozycja ćwiczeń dla pozostałych członków klasy i zamieszczenie na klasowej grupie.

https://www.youtube.com/watch?v=VyqCfyzHpcU

02.04.2020r.

1.,, Co to jest przedsiębiorczość?’’- rozwijanie słownika czynnego –ćps. str. 62

2.,, Rekinki biznesu ‘’-czytanie tekstu psp str. 36-37

  1. Piszemy zawiadomienia – ćps. str. 63.,, Kiermasz szkolny’’-dopisywanie pytań do wypowiedzi- ćps. str. 64-65.

4.Skracamy dodawanie poprzez mnożenie – ćmp str.40

  1. Obejrzyjcie prezentacje nt Parki Narodowe na eduelo-prezentacje-Parki Narodowe Polski.

03.04.2020r.

  1. ,,Jak parzyć herbatę?’’-poznanie sposobów parzenia herbaty-pmp str.36
  2. Herbatki ziołowe-poznanie właściwości roślin leczniczych- pmp s. 37;ćmp s. 38-39

lub https://www.doz.pl/ziola

3.Rozwiązywanie zadań tekstowych, doskonalenie pamięciowego liczenia-pmp s.38

  1. Praca plastyczna- namaluj mniszka lekarskiego wg podanej na stronie techniki.

https://www.youtube.com/watch?v=FpvIOpciq2Y&t=69s

IV tydzień/od 6.04.2020r. do 10.04.2020r.

06,04.2020r.

  1. Ortografia-wyrazy z ą i ę, om i em-ćps s.66.
  2. Eduelo-j.polski-ortografia-pisownia wyrazów z ą i ę
  3. Czytanie tekstu pt.,, Wstęp o Magicznym Drzewie ‘’i ,,Czerwone Krzesło’’.psp s. 38-39- narysuj w OK zeszycie jakie przedmioty można zrobić z drewna.
  4. Obejrzyj film- https://www.youtube.com/watch?v=cXriRz_lgrg

https://www.youtube.com/watch?v=6w9C-XIkYP8

 

07.04.2020r.

1.,,Magiczne przedmioty’’- ćwiczenia-ćps s. 67, 68.

  1. Mądre główki-ćwiczenia praktyczne- eduelo-matematyka-pieniądze
  2. Czytanie opowiadania K. Maigier pt ,, Amelka i ekipa filmowa’’-psp s. 40-41,

PD Obejrzyj film i zwróć uwagę na etapy tworzenia filmu. https://www.youtube.com/watch?v=PSW4Hens_58

Programowanie –  Wielkanocne kodowanie

08.04.2020r.

  1. ,, Amelka i ekipa filmowa’’-co pamiętamy z informacji zawrtych w opowiadaniu ćps s. 70-71,

2.Ćwiczenia dykcji, czyli wyraźnej wymowy. Potrenuj dykcję z wierszykami z ćsp s.72—dla chętnych: nagraj swój głos podczas słuchania i odsłuchaj.

  1. Uzupełnij tytuły filmów i wskaż czym zajmują się osoby przedstawione na czerwonym dywanie.ćps s. 74-75.

 

09.04.2020r

  1. Piszemy opowiadanie-zgodnie ze wskazówkami ćps s. 69 i przeczytaj głośno komuś z rodziny.

2.Poćwiczcie dodawanie i odejmowanie sposobem pisemnym – ćmp s.43

3.Posłuchajcie baki pt. Jas i Małgosia, https://www.youtube.com/watch?v=S8PzCuqWrzE1.

PD  Poszukajcie w domu materiałów i zastanówcie się jaką zrobicie jutro ozdobę na Wielkanoc.

.https://www.youtube.com/watch?v=UD1Ehy1Fx9w

https://www.youtube.com/watch?v=xLKqVpCcoDg

 

10.04.2020r.

1.Poćwiczcie na przygotowanej stronie z rozmaitymi,  świątecznymi zadaniami.

https://learningapps.org/watch?v=p8tu9adck19 – wielkanocne zadania

 

  1. Wykonajcie wybraną przez siebie ozdobę i wstaw zdjęcie na grupę.