Nauczyciel – Iskra Urszula
Przedmiot – matematyka
Klasa V a
26.03.2020 – Pole równoległoboku i rombu –rozwiązywanie zadań.
https://www.youtube.com/watch?v=0YTt4QhV8Ew
https://www.youtube.com/watch?v=hUgrDsCNkfw
Podręcznik – przykład 5 strona 193
Zadanie 6 str. 193
Zadanie 11 i 12 strona195
Klasa V c
26.03.2020 – Pole równoległoboku i rombu –rozwiązywanie zadań.
https://www.youtube.com/watch?v=0YTt4QhV8Ew
https://www.youtube.com/watch?v=hUgrDsCNkfw
Podręcznik – przykład 5 strona 193
Zadanie 6 str. 193
Zadanie 11 i 12 strona195
Nauczyciel – Iskra Urszula
Przedmiot – matematyka
Klasa VI b
26.03.2020 – Zadania utrwalające.
https://www.youtube.com/watch?v=_S9MFPvK_-g
podręcznik:
zadanie 17 str.178
zadanie 18 str.179
zadanie 35 i 36 str.191
Klasa VIII a
26.03.2020 – Kąty – powtórzenie
https://www.youtube.com/watch?v=O0XvY1Y97bc
podręcznik str. 213
zadanie 1 i 2 str. 218
zadanie 8 str. 219
klasa VIII A
27.03.2020 –MATEMATYKA- Urszula Iskra
Cechy przystawania trójkątów.
https://epodreczniki.pl/a/cechy-przystawania-trojkatow/DpLU69Lif
klasa VI B
27.03.2020 –MATEMATYKA- Urszula Iskra
Zadania utrwalające.
Podręcznik: zadanie 7, 8 str.184
Zadanie 9, 11 str.185
Zadanie 14, 15, 16 str.186
klasa V A
27.03.2020 –MATEMATYKA- Urszula Iskra
Pole trapezu – zadania
https://www.youtube.com/watch?v=V1VCKTWKJTE
podręcznik: zadania 1-5 str. 202 (CO UMIEM?)
Klasa V C
27.03.2020 –MATEMATYKA- Urszula Iskra
Pole trapezu – zadania
https://www.youtube.com/watch?v=V1VCKTWKJTE
podręcznik: zadania 1-5 str. 202 (CO UMIEM?)
Klasa VA
Proszę zalogować się na stronie WSiP
Kod klasy V A: SP0E-5A- MAT
Zadania dotyczące tematu lekcji robimy na platformie WSiP
30.03.2020
Mnożenie liczb dziesiętnych.
https://www.youtube.com/watch?v=aIvXPyRSfhw
Przeanalizuj treść zadań na str. 214 w podręczniku oraz tabelkę na str. 215
Zadanie 1 str.215 pisemnie
Zadanie 4 i 5 strona 216
Zeszyt ćwiczeń zadanie 1- 11+ CO BYŁO NA LEKCJI?
31.03.2020
Mnożenie liczb dziesiętnych przez 10, 100, 1000
…https://www.youtube.com/watch?v=S_IR6o0Hb9M
Przeanalizuj tabelkę na stronie 216 i wykonaj zadanie 8 i 9 strona 216
Zadanie12-15 zeszyt ćwiczeń + CO BYŁO NA LEKCJI?
02.04.2020
Mnożenie liczb dziesiętnych – ćwiczenia
Analiza tabelki strona 217 – podręcznik
Zadanie 13 -15 strona 218
Zadanie18-23 zeszyt ćwiczeń + CO BYŁO NA LEKCJI?
03.04.2020
Potęgowanie liczb dziesiętnych
https://www.youtube.com/watch?v=uNePfC6ymSw
Informacja w chmurce strona 218
Zadanie 19 – 22 strona 219
Zadanie16-17 zeszyt ćwiczeń + CO BYŁO NA LEKCJI?
UWAGA!
Zadania w zeszycie ćwiczeń dotyczące tych tematów proszę zrobić do 04.04.2020 r.
Klasa VC
Proszę zalogować się na stronie WSiP
Kod klasy V C: SP0E-5C- MAT
Zadania dotyczące tematu lekcji robimy na platformie WSiP
30.03.2020
Mnożenie liczb dziesiętnych.
https://www.youtube.com/watch?v=aIvXPyRSfhw
Przeanalizuj treść zadań na str. 214 w podręczniku oraz tabelkę na str. 215
Zadanie 1 str.215 pisemnie
Zadanie 4 i 5 strona 216
Zeszyt ćwiczeń zadanie 1- 11+ CO BYŁO NA LEKCJI?
31.03.2020
Mnożenie liczb dziesiętnych przez 10, 100, 1000
…https://www.youtube.com/watch?v=S_IR6o0Hb9M
Przeanalizuj tabelkę na stronie 216 i wykonaj zadanie 8 i 9 strona 216
Zadanie12-15 zeszyt ćwiczeń + CO BYŁO NA LEKCJI?
01.04.2020
Mnożenie liczb dziesiętnych – ćwiczenia
Analiza tabelki strona 217 – podręcznik
Zadanie 13 -15 strona 218
Zadanie18-23 zeszyt ćwiczeń + CO BYŁO NA LEKCJI?
03.04.2020
Potęgowanie liczb dziesiętnych
https://www.youtube.com/watch?v=uNePfC6ymSw
Informacja w chmurce strona 218
Zadanie 19 – 22 strona 219
Zadanie16-17 zeszyt ćwiczeń + CO BYŁO NA LEKCJI?
UWAGA!
Zadania w zeszycie ćwiczeń dotyczące tych tematów proszę zrobić do 04.04.2020 r.
Klasa VI B
Proszę zalogować się na stronie WSiP
Kod klasy VIB: SP0E-6B-MAT
Zadania dotyczące tematu lekcji robimy na platformie WSiP
31.03.2020
Rozwiązywanie zadań tekstowych
Jak skutecznie rozwiązywać zadania tekstowe? – strona 197 podręcznik
Zadania 1-8/196,197
Zadanie 1/196 i 5/197 proszę przesłać na pocztę
01.04.2020
Rozwiązywanie zadań tekstowych
Analiza zadań ze strony 198-199
Zadania 9-11/198-199
Zeszyt ćwiczeń zadania 1-7 do tego tematu
02.04.2020
Rozwiązywanie zadań tekstowych
Zadania 12-19/200-201
Zeszyt ćwiczeń zadania 5-7 + CO BYŁO NA LEKCJI?
03.04.2020
Rozwiązywanie zadań tekstowych
Zadanie29,31,32/203
Dla chętnych 30/203
Zeszyt ćwiczeń 8-12 + CO BYŁO NA LEKCJI?
UWAGA!
Zadania w zeszycie ćwiczeń dotyczące tych tematów proszę zrobić do 04.04.2020 r.
Klasa VIII A
Proszę zalogować się na stronie WSiP
Kod klasy VIIIA: SP0E-8A- MAT
30.03.2020
Trójkąty- powtórzenie
Strona 214 – podręcznik
-nierówność trójkąta
-twierdzenie Pitagorasa
-własności trójkąta prostokątnego
-pole i wysokość trójkąta równobocznego
Zadanie 4-8/219
13/220
15/221
31.03.2020
Czworokąty – powtórzenie
Podręcznik strona 215
Zadanie 19,20/221
25,27/222
Zadanie20/221 proszę przesłać do mnie
01.04.2020
Graniastosłupy i ostrosłupy
Zadania 1-12/225-227
03.04.2020
Pole i objętość graniastosłupa i ostrosłupa
Proszę przeanalizować zadania w podręczniku strona 223-225 i wykonać
zadania 14-17/227
18/228
Dla chętnych 19,25,26/228
Zadanie15/227 przesłać do mnie
V A
06.04.2020
Zastosowanie mnożenia liczb dziesiętnych do rozwiązywania zadań tekstowych.
Zadania: 23 – 28 ze strony 219 z podręcznika
Zadanie 29 i 30 strona 220 proszę zrobić i odesłać do mnie.
07.04.2020
proszę zrobić zadania i odesłać do mnie
1. 0–2 p.
Oceń prawdziwość podanych zdań. Wybierz ( otocz kółkiem) P, jeśli zdanie jest prawdziwe, albo F – jeśli jest fałszywe.
I. Iloczyn 2,05 ∙ 3 jest równy 6,15. P / F
II. Kwadrat liczby 0,02 jest równy 0,004. P / F
2. 0–2 p.
Skorzystaj z tego, że 24 ∙ 17 = 408, i uzupełnij zdania.
Wybierz ( otocz kółkiem) odpowiedź spośród oznaczonych literami A i B oraz odpowiedź spośród oznaczonych literami C i D.
Iloczyn 2,4 ∙ 1,7 jest równy A / B. A. 4,08 B. 40,8
Iloraz 0,24 ∙ 1,7 jest równy C / D. C. 4,08 D. 0,408
3. 0–2 p.
W każdym punkcie wybierz właściwą odpowiedź spośród podanych.
1. Która z podanych liczb jest 100 razy większa od liczby 4,22?
A. 42,2 B. 422
C. 4220 D. 42200
2. Która z podanych liczb jest 16,5 razy większa od liczby 4,22?
A. 6,863 B. 6,963
C. 68,63 D. 69,63
3. 0–2 p.
Oblicz sposobem pisemnym.
a) 3,21 ∙ 0,9 b) 2,04 ∙ 7,5
10.04.2020
Dzielenie liczby dziesiętnej przez liczbę naturalną
https://www.youtube.com/watch?v=j8bqpWyfOao
Analiza tabelki – strona 222 – podręcznik
Zadanie 3 -6 strona 222.
11.04.2020
Dzielenie liczby dziesiętnej przez 10, 100, 1000 itd. https://www.youtube.com/watch?v=dyqYW3NS2Hw
Analiza tabelki -strona 223 – podręcznik
Zadanie bez numeru strona 222 i 7-8 / 223
Zadania 1-8 w zeszycie ćwiczeń
V C
06.04.2020
Zastosowanie mnożenia liczb dziesiętnych do rozwiązywania zadań tekstowych.
Zadania: 23 – 28 ze strony 219 z podręcznika
Zadanie 29 i 30 strona 220 proszę zrobić i odesłać do mnie.
07.04.2020
proszę zrobić zdania i odesłać do mnie
1. 0–2 p.
Oceń prawdziwość podanych zdań. Wybierz ( otocz kółkiem) P, jeśli zdanie jest prawdziwe, albo F – jeśli jest fałszywe.
I. Iloczyn 2,05 ∙ 3 jest równy 6,15. P / F
II. Kwadrat liczby 0,02 jest równy 0,004. P / F
2. 0–2 p.
Skorzystaj z tego, że 24 ∙ 17 = 408, i uzupełnij zdania.
Wybierz ( otocz kółkiem) odpowiedź spośród oznaczonych literami A i B oraz odpowiedź spośród oznaczonych literami C i D.
Iloczyn 2,4 ∙ 1,7 jest równy A / B. A. 4,08 B. 40,8
Iloraz 0,24 ∙ 1,7 jest równy C / D. C. 4,08 D. 0,408
3. 0–2 p.
W każdym punkcie wybierz właściwą odpowiedź spośród podanych.
a) Która z podanych liczb jest 100 razy większa od liczby 4,22?
A. 42,2 B. 422
C. 4220 D. 42200
b) Która z podanych liczb jest 16,5 razy większa od liczby 4,22?
A. 6,863 B. 6,963
C. 68,63 D. 69,63
4. 0–2 p.
Oblicz sposobem pisemnym.
a) 3,21 ∙ 0,9 b) 2,04 ∙ 7,5
08.04.2020
Dzielenie liczby dziesiętnej przez liczbę naturalną.
https://www.youtube.com/watch?v=j8bqpWyfOao
Analiza tabelki – strona 222 – podręcznik
Zadanie 3 -6 strona 222.
10.04.2020
Dzielenie liczby dziesiętnej przez 10, 100, 1000 itd. https://www.youtube.com/watch?v=dyqYW3NS2Hw.
Analiza tabelki -strona 223 – podręcznik
Zadanie bez numeru strona 222 i 7-8 / 223
Zadania 1-8 w zeszycie ćwiczeń
Klasa VI B
07.04.2020
proszę zrobić zadania i odesłać do mnie
1. 0–1 p.
W kwiaciarni sprzedano łącznie 150 róż i tulipanów. Tulipanów sprzedano 2 razy więcej niż róż. Ile sprzedano tulipanów? Wybierz właściwą odpowiedź spośród podanych.
A. 30 B. 50
C. 75 D. 100
2. 0–1 p.
Patryk wywołał łącznie 70 zdjęć czarno-białych i kolorowych. Zdjęć kolorowych było o 20 więcej niż czarno-białych. Ile było zdjęć kolorowych? Wybierz właściwą odpowiedź spośród podanych.
A. 25 B. 45
C. 50 D. 55
3. 0–2 p.
Obwód trójkąta równoramiennego jest równy 45 cm, a jego ramię jest o 3 cm dłuższe od podstawy. Oblicz długość podstawy tego trójkąta.
4. 0–2 p.
Wojtek i Kasia mają łącznie 24 lata. Wojtek jest 3 razy starszy od Kasi. Ile lat ma Kasia? Zapisz wszystkie obliczenia.
08.04.2020
Różne sposoby zapisu zależności. Zapisywanie i interpretowanie wzorów.
Analiza zadania bez numeru strona 205 podręcznik, tabelki strona 207
Zadanie 1 – 3/205
Zadanie 5/206 proszę odesłać do mnie
09.04.2020
Wyznaczanie wartości danej wielkości ze wzoru.
Analiza przykładu 9 strona 207
Zadania 10 – 12/208
10.04.2020
Interpretowanie wzorów – ćwiczenia
Analiza przykładu 21/210
Zadanie 21 – 23/211
Klasa VIII A
06.04.2020
Pole i objętość graniastosłupa i ostrosłupa
proszę zrobić 3-5 zadań /228-229 (każdy wybiera te zadania które jest w stanie sam wykonać) – zadania proszę odesłać do mnie do 08.04.2020 r.
07.04.2020– 10.04.2020
Statystyka i rachunek prawdopodobieństwa (3 godziny)
Proszę zrobić zadania do tego tematu strona 230-235 – podręcznik